Reakcia na: kvorka #13299:
Teoreticky by bola mohla začínať L23 o 9:05 alebo zo stanice ale ťažko povedať či by sa naplnila aspoň na počet jednej ruky. Juh III sa v minulosti testovala L23 po 20tej hodine ale bolo to slabé.Možno povieš nech by to bola L28 ale bojím sa znovu že Sihoť má ťažnú silu najmä doobedu. Večer je slabá. Vidno na posilnenej L8 cez prac. dni po 20tej hodine.
Som skôr zástanca (napriek tomu že sa najradšej doveziem na Saratovskú) aby vo večerných hodinách išli spoje do stredu sídliska, odkiaľ to má každý rovnako ďaleko ale zato pravidelne.
Z Východnej na Saratovskú a opačne je to ďaleko napešo ale z Gen. Svobodu prejdú všetci.
Tá L2/12 je zapeklitá lebo na J. Zemana by bol problém zriadiť zastávky na opačnej strane a chodiť po Jesenského by bolo vynechanie najdôležitejších zastávok čo sa týka nástupu nie obslužnosti a to Beckovská a Nemocnica + problém s odbočením na Dolný Šianec pri lekárni.
L9 by jazdila mimo času jazdenia L5 inak by boli identické okrem vetvy na Juhu a to práve preto aby sa cez víkend a večer išlo zo stredu sídliska.
Neviem či má Saratovská živnú pôdu cez víkend na 20 min. interval, L5 tu do r. 2016 tak jazdila a stalo sa mi že som v autobuse išiel aj sám (doobedu).
Ale nehovorím že je to úplne zle, možno pošpekulovaním...
Rozvediem to. Ak by to bola L5 aj cez víkend, z Gen. Svobodu by vznikla medzi 15 a 45 diera, ktorú teraz L7/17 dopĺňa. Ale ak by sa napr. L25 dala do času "25" po každej hodine potom by sa docielilo to, že Pod Juhom by bol prestup na L5 a pri drobnom posune L23 a 28 aj na ne. Avšak L28 už by sa nebezpečne približovala času odchodov L24 čo nie je vhodné.
Preto by som radšej ten stred sídliska a pravidelný 15 min. interval.
henko151
Ak by chodila 9 :27 z Gen. Svobodu, tak z Braneckého by bol odchod :36. Linka 6 odchádza z Hasičskej smer Záblatie v :52, teda boli by dva spoje 16 minút po sebe a následne je 44 minútova diera (tento stav je po Brniansku vlastne aj dnes, keďže v tejto polohe chodí 7/17).
V opačnom smere, by si išiel v polohe linky 7, teda z Brnianskej v :04, čiže z Autobusovej stanice ak dobre rátam by si musel odísť :42, 8 minút pred potenciálnou 6kou. Odchody spojov centrum-Záblatie by v párnu hodinu teda vyzeral :36, :42, :52. Zo Záblatia do centra naopak :49, :57, :07 (opäť 42-minútova diera).
Neviem či si to myslel so zachádzkou až na Záblatie, stred. Ak nie, tak uznávam, že Hanzlíkovská - Hasičská by bol v jednom smere približne 30-minút interval. V opačnom smere by to znamenalo, ale rovnaký odchod naraz so 6 z AS a úsek Brnianska - centrum mesta by si stále mal 2 autobusy 15 minút po sebe a 45 minút dieru.
Áno, bolo by to riešenie, ktoré by si pravdepodobne vyžadovalo pridať najmenej kilometrov, no v riešení, ktoré začne platiť v piatok máš centrum mesta - Záblatie odchody :17 a :52 (takmer 30 minútovka), Záblatie - centrum :07, :32 (opäť takmer 30 minútovka), Zlatovská - Legionárska :04, :37 (takmer 30-minútovka) a taktiež na exponovanom spojení centrum - Laugaricio vzniká približne 30-min. interval (poobede žiaľ naráža na limity 40-min. intervalu na 24).
Ak by sa mala radikálne preorganizovať celá MHD, tak v Záblatí by som videl priestor na celotýždennú obsluhu s 3 a 6.
Ak by si so 6 z AS odchádzal :42, tak v Rybároch si :56, naspäť na stanici si :18. Odchádzaš po príchode Považana zo ZA, vraciaš sa pred odchodom Považana do ZA, v opačnej hodine zase po príchode Tatrana z BA a pred odchodom Tatrana do BA.