Prepáčte za off-topic, ale termín ukončenia obstarávania na dopravcu prímestskej autobusovej dopravy sa opäť posunul, tentoraz do 11.09. (začatie prevádzky má byť 31.10.).
Veľmi rýchlo sa tak blíži scenár z Bratislavského kraja. Myslím si, že v tejto situácii bude lepšie, keď vyhrajú SAD Trenčín a SAD Prievidza a prinajhoršom sa budeme X mesiacov voziť na starých autobusoch. Lepšie ako na žiadnych...
Veľmi rýchlo sa tak blíži scenár z Bratislavského kraja. Myslím si, že v tejto situácii bude lepšie, keď vyhrajú SAD Trenčín a SAD Prievidza a prinajhoršom sa budeme X mesiacov voziť na starých autobusoch. Lepšie ako na žiadnych...
draxter
- áno, linka 5 je takým "zmetek", ale kým sa otoč v Zlatovciach neurobí, ťažko niečo vymyslieť.
- 23 je veľmi slabá, pre Juh III je to len po stanicu málo, preto navrhujem predĺžiť. Porovnaj vyťaženosť 23 a 28, jednoznačne je 28 obľúbená a ešte k tomu na oboch koncoch má panelákové sídliská s možnosťou rastu. 23 v súčasnej podobe je plytvanie kilometrami. Nesúhlasím s tvojím návrhom.
- linka 1 by po tejto zmene bola komplet kĺbová a nosná spolu s 8. Dokonale preložiť obe linky a máme super koncept.
- linka 2/12 je tiež na také posilnenie asi nereálna, max. 20/60/60
- linka 24 musí nastúpiť na 30 min, tam to je už počtom jasné
Určite linka 3 má potenciál, musí ísť ale na Juh I, kde vhodne doplní 4 a 11 na interval 20 min cez víkend.
Výmena 2 a 1 na Sihoti bude znamenať práve rovnomernú vyťaženosť kĺbakov, lebo pôjdu cez Sihoť III, IV ale aj okolo panelákov Pred Poľom, okolo MAX-u a pre koniec sídliska konečne aj normálne spojenie so stanicou večer.
Nosné linky budú 1,3,6,8,11,7/17,24. Zvyšok doplnky (2,4,22,25,27,28). Nočná linka: buď predĺženie premávky alebo N1/8