K úvahám o zmenách CP sa zase vrátim:
- chcelo by to pri nasadení kĺbových vozidiel jasne zadefinovať, že v dni, keď bude hokej je potrené, aby na linke 8 jazdili aj pred hokejom a aj na spojoch po ňom (kľudne v tie dni aj do konca turnusu). Ukázalo sa ako výborný ťah znovuzavedenie posiláku na linke 8. Dokonca si myslím, že by sa uživil aj druhý expresný - rovno na Juh.
Zámostie treba už konečne poriešiť, lebo to "provizórium" od otvorenia nového mosta tu je už skoro 10 rokov. Jasne treba vytvoriť nosnú linku pre nové štvrte a západú časť mesta:
- linka 3 s intervalom 30/60/60 a presmerovaná na Juh I
- linka 6 s intervalom 30/60/60 s vytvorenou zastávkou v Zlatovvciach pred kruháčom a bez potreby krúženia okolo Detského Mestečka (možno len školské spoje)
- linka 5: skrátiť po priemyselný park, víkendové spoje prevezme 3
Linkovanie:
1 zmena na Severnom konci: Sihoť miesto Kubrej
2 zmena na Severnom konci: Kubrá miesto Sihote, zvážiť presmerovanie cez Karpatakú, posilniť o vybrané spoje 12
3 zmena na Juh I
4 bez zmeny
5 len Juh - Zlatovská - priem. park (prípadne presmerovať po Bratislavskej)
6 bez zachádzky okolo Detského mestečka
7 bez zmeny
8 bez zmeny
11 bez zmeny
17 bez zmeny
22 predĺženie Pod Sokolice
24 bez zmeny
25 bez zmeny
27 posilnená o spoje linky 13, zachádzka do priem. parku
28 bez zmeny, posilnená o spoje linky 23
32 dušičková linka
50 v poslednej trase pred zrušením
- chcelo by to pri nasadení kĺbových vozidiel jasne zadefinovať, že v dni, keď bude hokej je potrené, aby na linke 8 jazdili aj pred hokejom a aj na spojoch po ňom (kľudne v tie dni aj do konca turnusu). Ukázalo sa ako výborný ťah znovuzavedenie posiláku na linke 8. Dokonca si myslím, že by sa uživil aj druhý expresný - rovno na Juh.
Zámostie treba už konečne poriešiť, lebo to "provizórium" od otvorenia nového mosta tu je už skoro 10 rokov. Jasne treba vytvoriť nosnú linku pre nové štvrte a západú časť mesta:
- linka 3 s intervalom 30/60/60 a presmerovaná na Juh I
- linka 6 s intervalom 30/60/60 s vytvorenou zastávkou v Zlatovvciach pred kruháčom a bez potreby krúženia okolo Detského Mestečka (možno len školské spoje)
- linka 5: skrátiť po priemyselný park, víkendové spoje prevezme 3
Linkovanie:
1 zmena na Severnom konci: Sihoť miesto Kubrej
2 zmena na Severnom konci: Kubrá miesto Sihote, zvážiť presmerovanie cez Karpatakú, posilniť o vybrané spoje 12
3 zmena na Juh I
4 bez zmeny
5 len Juh - Zlatovská - priem. park (prípadne presmerovať po Bratislavskej)
6 bez zachádzky okolo Detského mestečka
7 bez zmeny
8 bez zmeny
11 bez zmeny
17 bez zmeny
22 predĺženie Pod Sokolice
24 bez zmeny
25 bez zmeny
27 posilnená o spoje linky 13, zachádzka do priem. parku
28 bez zmeny, posilnená o spoje linky 23
32 dušičková linka
50 v poslednej trase pred zrušením
Michal Mazánik
Znovu opakujem, platba kartou pri všetkých dverách by bola na mieste, ale keď uvážime aktuálne možnosti a výhody a nevýhody, tak efektivita takto vynaložených prostriedkov je prinajmenšom na diskusiu. Sú aj iné veci, ktoré by možno pomohli väčšiemu počtu cestujúcich (napríklad LED informačné panely na zastávkach).
A na margo návštevníka mesta - minulý rok som bol na jeseň na 3 dni v Prahe. Stiahol som si za pár sekúnd appku PID Lítačka, kúpil trojdňový lístok a cestou vo vlaku z Prahy domov som si ju zasa za pár sekúnd odinštaloval - nevidím v tom žiadny problém.