Reakcia na: mathre #1312:
prepac ale naozaj neviem, ked pises ze spoje l. 1 nebyvaju bohvieako plne. a tie 4 klby takisto nechodia len na l. 1, napr. poobede chodi jeden z nich na l. 8, rano aj poobede sa jeden objavuje na l. 15, v sedle tiez mozno vidiet na l. 8 alebo 28. takze nemaj strach ze l. 1 by vozila vzduch, ked to tak bude tak ja zacnem znasat vajcia:P ako vidim ty si asi jeden z ludi co su za posilnenie strategickych liniek typu 12:D
Lubomir
V Trnave to bolo v case ked uz 280 koncili a sluzili uz vacsinou ako zaloha (po dodani B741 z Prahy). Je pravda ze kopce ako ten na sidlisko JUH v Trnave asi nenajdes.
SADky sa klbakov zbavuju vseobecne aj pre ich vek a narocnejsiu udrzbu. A tiez zohraval svoju ulohu odliv cestujucich. V Martine neostal jediny klbak, Liptovsky Mikulas tiez vsetky vyhodil, Ani v Poprade, Banovciach nad Bebravou alebo v Topolcanoch uz nemaju klbaky atd.
Ak by si bol niekedy dole v Madarsku, asi by si valil oci. 280 vypravena v nedelu o 21:00 na primestsku linku atd. Voz nehrdzave, udrzovane, po generalkach. A jediny voz tam nie je v tak biednom stave. Suhlasim, ze mozno by tie opravy a nahradzanie dielov nemalo az taky vyznam ale vzdy je to o voli a udrzbe. Zaloha, ktora nie je schopna vyjst na linku nie je zaloha. Pokial nie je vola, mozes mat sebelepsi voz a skonci v srote (alebo v tak dezolatnom stave, ze si ten srot zasluzi).