Reakcia na: Jacob #12511:
Žiaľ, keď okolo roku 2016 DIC Bratislava na žiadosť mesta spracoval novú organizáciu dopravy, tak pomerne nešťastne pomenili čísla liniek a ešte nešťastnejšie navrhovali prestupný systém s ukončením niektorých "doplnkových" liniek na prvej zastávke v centre mesta. A to všetko bez reálne vytvorenej chronometráže, kde by sa tie prestupy dali ukázať (boli len vygenerované podľa navrhovaných intervalov).To samozrejme veľký úspech nemalo, takže vznikol "občiansky" návrh, ktorý viac zohľadňoval dovtedajší stav a do veľkej miery zachoval spojenie sídlisk na viacero smerov bez prestupov. Okrem toho viac rešpektoval dovtedajšie číslovanie liniek.
Takže toľko k histórii neexistujúcich prestupných systémov v trenčianskej MHD.
Jacob
Tu nejde pri kúpe autobusov o tom, že ak im zmluva končí o rok-dva-tri sa to neoplatí. SAD-ka tu je omnoho viac rokov za, ktoré mala nakúpiť nové autobusy!! A stalo sa? Nie. Mesto to nechcelo tak oni nekonali a doteraz tu jazdíme v hnojoch typu B952 a už ani tie Crosswaye pomaly nie sú vyhovujúce a starnú takisto. A nenaletím nikomu kto mi povie, že sa to nedalo nakupovať nové autobusy, keď v iných mestách sa to dá. Však pozrime ako pekne sa nakupovali/nakupujú postupne autobusy pri PAD lebo TSK má zjavne väčší záujem ako mesto Trenčín. Keby sa na MHD obstarávali hoc aj 3 autobusy ročne tak stále lepšie ako nič a postupne sa krásne obnoví vozový park a v prípade ak by SAD-ke skončila zmluva a niekto iný by to prebral tak stále je tu možnosť, že to novému dopravcovi odpredá. Aj tak teraz ako píšeš môže SAD-ka si predať na Bazoši svoje haraburdy, aj to skôr sú hodné do šrotu.