Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: kvorka #12362:
🙄 tak sme kusisko napredovali 😃
Reakcia na: Marek6283 #12361:
to je ešte nič, za "starých čias" voz mal príchod na konečnú a odchod na inej linke už 5 min predtým 😁
Reakcia na: 810zssk #12360:
No,to bud rad kamarat, a myslim ze kazdy pochopil ako je to myslene...ale co nie je,moze byt! No verim ze sa to tu nevymkne spod kontroly a este ako takeho triezveho rozumu u vasciny ludi... ale toto sem uz nepatri! Ja si lamem hlavu skor nad tym ako moze ist 28 5:17 aj z Lavickovej a aj z gen.Svobodu ,ti moji kolegovia asi dokazu zazraky... 😅
Reakcia na: Marek6283 #12341:
Žiaden zákaz vychádzania na Slovensku neexistuje, aj keď o ňom mnohí blúznia.
Reakcia na: kvorka #12358:
Nie je to celkom tak, bude to spoj 28, nekončí na stanici. 5:17 ide z Juhu II ale potom po svojej trase. Na stanici je 5:30 a ide na Sihoť!
Ste čítali o tom posilovom spoji na linke 28? Zase to robil nejaký dement:
- k linke 1 nikdy nebola a ani nebude posilou 28; ak sa presmeruje aj na Juh II
- máme linku 23, ktorej spoj ak zájde na Juh II má po stanicu celú trasu rovnakú
- trasa toho spoja je kde?
To bolo treba 28???? Mňa už fakt drbne.
Reakcia na: draxter #12354:
Myslím, že by som vedel o jednom zdroji. Ozveš sa mi prosím na mail pod nickom?
Reakcia na: capaCity #12355:
Áno, ten je môj a ďakujem jednému nemenovanému známemu, že mi ich poskytol. Aj to pomohlo.
Reakcia na: draxter #12354:
Kedysi tu kolovali staré CP, kde boli pri jednotlivých linkách ceruzou vyznačené vozy, ktoré ich robia (skrz ŠPZ). Tak by sme k jednotlivým vozom potom vedeli plus mínus určiť domovské linky.
Pre rozprúdenie diskusie nie je neschopnosťou "starých známych" odbočím: akiste ste si niektorí všimli, že pribudla prvá ŠM11 v katalógu. Spracovávam zoznam starších vozidiel, mám slušné zdroje, ale budem potrebovať aj pomoc, ak má niekto niečo k tomu. Zatiaľ prezradím len, že okrem prvých Ikarusov mám nejaké ďalšie špz, ktoré by som však potreboval rozlúštiť, akým vozom patrili.
Reakcia na: Vladimír #12350:
Najhoršie v minulom. A naďalej je radca GR....
Reakcia na: Vladimír #12350:
A to vedenie je takto odkedy? Lebo ansabel sa nezmenil (a aj to vyplýva z toho vedenia) hoci karavanu vedie iný Touareg. Nič to nemení na Tom, ze majú maslo na hlave.
Reakcia na: kvorka #12348:
Vedenie spoločnosti
Generálny riaditeľ JUDr. Vladimír Zachar
Dopravno-prevádzkový riaditeľ Ing. Ľubomír Prchlík
Technický riaditeľ Jozef Opatovský
Manažér kvality Mgr. Miloš Michelčík
Ekonomicko-obchodná riaditeľka Ing. Ľudmila Hoštáková
Reakcia na: kvorka #12348:
Ty v ktorom roku žiješ? 🙂
Reakcia na: kvorka #12348:
Ved sa tu uz s nami rozlucil ,Juraj ked sa rano zobudi ma uz zarobene 😉 ,napriek tomu verim ze ostal verny tejto stranke a zdravim ho lebo viem ze na autobusovu dopravu nezanevrel!
Reakcia na: S499.1023 #12347:
generál. Na SADke. Či?
Reakcia na: draxter #12336:
Aký Juraj?
Reakcia na: Marek6283 #12341:
Na tých farebných oznamoch od mesta, čo sú umiestnené aj na zastávkach, o nočnej linke žiadna informácia nie je (aspoň teda na tých, čo som videl ja) 😉 Nechcem nikoho rýchlo súdiť, chápem, že sa jedná o mimoriadnu situáciu, ale myslím, že už len z princípu by tá informácia o pozastavení L50 mala byť dostupná v teréne stále, pokiaľ bude to obmedzenie aktuálne. Aj keby tam čakal čo i len jeden cestujúci, tak by mal mať možnosť si tú informáciu prečítať. Problém je v tom, že informovanosť nie je riešená nijako komplexne (s výnimkou iMHD), napríklad DPB si teraz dáva záležať na kvalitnej informovanosti, aj v prípade mimoriadností a už sú vidieť výsledky, že to zásadne zmenilo image dopravcu aj MHD v očiach verejnosti...
Reakcia na: Marek6283 #12344:
Veď p.Strelcova je čo? A potom zákon by mali poznať. Nie takéto lapsusy. Mrzí ma, že zase len imhd drží informácie nad vodou, hoci to nie je jeho úloha a admini aby pendlovali hore-dolu, opravovali a vo svojom volne a zadarmo to riešili, to je zase také trenčianske....


Reakcia na: kvorka #12343:
Tak ako to vyriesit,asi by bolo dobre keby nasa Trencianska SADka teda mala svoju osobu poverenu na styk s verejnostou v com by bolo zahrnute vsetko co sa tyka vystupov na verejnosti vratane medii,oznamov,vyjadreni a podobne... a ta by niesla aj patricnu zodpovednost...lebo v danych veciach mame sice ludi co sa rozumeju kazdy svojmu oboru ale ked sa to spolu spoji na vonok tak to nezafunguje spravne casto... neviem ako viac skusit poradit...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.