ja keď vidím v premávke tie "herky" radu 952, kde miestami by som asi ani nechcel stáť na podlahe, tak nejaké tlačítko ma vôbec netrápi. Asi až keď vozy konečne nedostanú STK alebo príde k úrazu sa niekto spamätá, že treba riešiť obnovu vozového parku.
Dúfam, že súdruh primátor pozerajúci len na peniaze konečne pochopí, že vďaka istej partii, ktorá vypracovala nový návrh CP v roku 2016 je trenčianska MHD jedna z mála so stúpajúcim trendom a dôjde konečne k obnove aj kĺbových vozov, kde 11 rokov nepribudol nový voz.
Dúfam, že súdruh primátor pozerajúci len na peniaze konečne pochopí, že vďaka istej partii, ktorá vypracovala nový návrh CP v roku 2016 je trenčianska MHD jedna z mála so stúpajúcim trendom a dôjde konečne k obnove aj kĺbových vozov, kde 11 rokov nepribudol nový voz.
draxter
Samozrejme obnova vozového parku je aktuálne kritická, pripomína mi rok 2004, kedy Ikarusy už boli v stave v akom boli, bolo tu niekoľko relatívne nových busov (4x B952E, 3x B932, 2x B932), zopár dobrých B732 a potom kadečo. Teraz sú tu fajnové Corsswaye (16x), Citelisy 12M v rôznom stave (5x), momentálne špičkový kĺbak #61, a potom výborná C954 (!), niekoľko GO B952 (2x?) a B952 a B961 čakajúce na GO/vyradenie (13x). A to je zlé, do budúcna žiadna vízia. Žiaľ, nedivil by som sa, keby mesto povedalo, že nové vozy až so súťažou. Lenže súčasný stúpajúci trend sa tým môže aj zastaviť, ak cestujúci neuvidí progres aj pri vozovom parku.
Mňa štve, že máme jeden stále nenasadzovaný kĺbový voz, čo je neskutočný luxus keď zvážime kde všade jazdia B952. Mám pocit, akoby niekto nechcel, aby plné spoje na linkách 7/17, 11 či 24 boli obslúžené kultúrne a vhodne, veď nasadenie kĺbakov sa od roku 2016 znížilo, síce jazdia tiež 4 vozy, ale na obed nejazdia a po 17:30 už tuším len jeden.