1. Načo chcem učiť ľudí používať dopytové otváranie dverí, ktoré funguje len na jednom jedinom autobuse? To si ako niekto predstavuje, že napríklad nejaká babka/dedko, alebo úplne hociaký laik sa naučia, že ten autobus s tými LEDkovými svetlami alebo číslom 22 na čele vozidla alebo ja neviem akým znamením má dopyt a ostatné nie? Niektorí ľudia (podľa mňa väčšina cestujúcich) naozaj nevidia rozdiel medzi starým a novým Crossom takže sa to asi nenaučia.
2. Ako môže niekoho napadnúť vypraviť vozidlo na poradie, ktoré obsluhuje miesto kam sa daný autobus nevojde? Vie mi toto niekto vysvetliť?
Mne sa to tiež zdá ako nesystémové riešenie veď na tú #22 sa mohli hodiť spoje linky č. 1 o 12:45/13:17/13:45/14:17 a opačne tomu čo robí linku č. 1 dať spoje na linke č. 4 a bolo by po probléme. Alebo zrušiť tú Potočnú úplne ako hovoríš, ale toto...Kocúrkovo
To ako to má Žilina riešené je pekné, tak by to mohli aj u nás, prípadne ako som navrhol tak ako majú v BA nálepky dať, že otváranie dverí.
To ak má vodič ako teraz robí otvárať všetky dvere kupovať ten autobus s dopytovými tlačítkami nemalo zmysel, inak ono ak by sa to spojazdnilo na Citelisoch (presnejšie len štyroch tuším #01 dopytové tlačítka ako jediný Citelis nemá) dopytové tlačítka tak by bolo aspoň viac autobusov kde by si ľudia na to časom zvykli lebo ono je to dobrá vec, zároveň v budúcnosti ak budú nové autobusy tak to hádam dajú už do každého.
Určite by bolo fajn to sprevádzkovať aj na Citelisoch a následne spraviť nejakú menšiu informačnú kampaň pre cestujúcich, prípadne to hlásenie, ako sme sa v sobotu bavili. Takto to má spravené DP Žilina: http://www.dpmz.sk/dokumenty/1544623607_1.pdf
Dnes na rozdiel od soboty už vodič cestujúcich o dopyte neinformoval, otváral všetky dvere...
Podjazdy stavané v rámci modernizácie železnice sú o niečo vyššie. Konkrétne cez Vlársku chodia aj prímestské Crossy s klimatizáciou, tak tam by nemal byť problém. Len do Opatovej sa nevojde...
Bohužiaľ nie, nefungujú ako by mali, po stlačení fungujú rovnako ako tlačítko STOP, možno keby nám Juraj povedal dôvod prečo nefungujú tak by sme boli viac v obraze.
Nezisťoval som, či ponúka Iveco BUS dvere s integrovaným dopytovým tlačítkom, ale napr. SOR to má z môjho pohľadu (ako cestujúceho) vhodnejšie a logickejšie riešené
Mne tá zachádzka na Potočnú príde celkovo zbytočná. Minútu odtiaľ je to k majáku, dve minúty na námestie. Zrušením by sa zjednodušilo trasovanie, skrátila jazdná doba a zároveň odpadol problém s neprejazdnosťou podjazdu pre #22.
Vďaka úzkej ceste a otoči je tá zachádzka problematická aj pre ostatné vozidlá.
tak tak, o pár sekúnd si ma predbehol ako vidím. No to je raz zase super... a koho je toto vina? Mesto bude tvrdiť, že bus vybral dopravca. Dopravca povie, že mesto vedelo čo sa ide kúpiť. Sliepka/vajce.
Admin: nebolo by zlé spraviť oznam, že nový voz sa nezmestí v Opatovej a preto nebude obsluhovať Potočnú.
áno, je to tak, vozidlá s klímou neprejdú popod cestu I.tried. Tak riešenie je jednoduché: zmeniť obehy vozidiel!!! Či ako to mieni dopravca s obejdnávateľom vyriešiť? Nebodaj do CP dajú zmenu trasy na jednom či dvoch spojoch
Tak potom nerozumiem tomu oznamu. Lebo na L4 chodí okolo obeda. A nebola žiadna zmena trasy? Lebo vozidlo je pravdepodobne vďaka klimatizačnej jednotke vyššie, čo by mohlo teoreticky robiť problém pri podjazde.
mathre
1. Načo chcem učiť ľudí používať dopytové otváranie dverí, ktoré funguje len na jednom jedinom autobuse? To si ako niekto predstavuje, že napríklad nejaká babka/dedko, alebo úplne hociaký laik sa naučia, že ten autobus s tými LEDkovými svetlami alebo číslom 22 na čele vozidla alebo ja neviem akým znamením má dopyt a ostatné nie? Niektorí ľudia (podľa mňa väčšina cestujúcich) naozaj nevidia rozdiel medzi starým a novým Crossom takže sa to asi nenaučia.
2. Ako môže niekoho napadnúť vypraviť vozidlo na poradie, ktoré obsluhuje miesto kam sa daný autobus nevojde? Vie mi toto niekto vysvetliť?