Reakcia na: Jacob #11795:
Elektropneumaticky mechanizmus ovladania dveri je nastaveny vo fabrike-v idealnych podmienkach=v teple a na rovine. Vsetko=ci uz vazelina vo valcoch,tak tesnenia(gumicky) vo ventilkoch a podobne...su nove veci. Nastavenie je standardne. Po uvedeni do uzivania sa samozrejme zacnu veci hybat,strieda sa zima s horkom,postupne vsetky materialy starnu...obe kridla kazdych dvier zacnu casom chodit inak ,dojde ku ich "hadaniu" ako my vravime ,vtedy sa moze stat ze sa stretnu alebo sa prave kridlo zavrie skor ako lave,alebo v kopci sa nedokaze vyvinut v mechanizme potrebny tlak na ich zavretie a podobne a vtedy uz tereba zacat s nastavovanim,neskor aj s generalkou valcov...potom uz je otvaranie a zatvaranie ine,zavisi od mechanika ale aj vodica-ak si ako ja potrpi na nastaveni(aby kridla moc nebuchali pri zavreti,popripade neodskakovali a podobne...)
Jacob
Vyzerá celkom dobre, aj som sa kúsok odviezol, a tá "vôňa" novoty je poriadne cítiť, a ešte chvíľu bude, nie je to negatívum, viem, že to je normálna vec.
Zároveň tuším zvonka som videl dopytové tlačítka, ale vnútri nikde som ich nenašiel a dokonca dvere otvára vodič manuálne ako vždy, čiže pravdepodobne ako bolo sľúbené dopytové tlačítka sa nespravili alebo ešte len budú, to je teraz otázka na Juraja.
Zároveň niekto kto sa viac vyzná, ak je autobus nový je normálne, že sa otvárajú dvere pomalšie? Že trvá dokým sa zaužívajú či takto? Lebo mi príde, že čo som vystupoval poslednými dverami dosť pomaly sa otvárajú, čiže jedine ma napadá, že chvíľu asi trvá dokým sa to "vyjazdí".
Ale inak pozitívne je to, že ho máme, vyzerá slušne, aj na to, že je LE, tak si myslím, že sme si už zvykli na to, a keby ich bolo aj viac nebolo by to zlé, práve že len prínosné si myslím, zároveň má o 3 miesta navyše na sedenie ako starší LE, ale bohužiaľ tie zadné dvere ten priestor je stále takisto úplne tesný