Dnes už tradične pred obedom preplnené autobusy MHD. Vyučovanie sa prvý a posledný deň končí skôr každý rok, ale nasadenia väčšieho počtu kĺbových vozidiel v potrebnom čase sa nedočkáme asi nikdy....
Pre ilustráciu, linka 1 odchod 10:30 zo stanice smer Juh - samozrejme nabrala mierne meškanie, išla krátka Karosa, tuším #39, od gymnázia úplne plná - len na schodoch pri kabíne vodiča stálo 5 ľudí...
Ďakujem mestu aj SAD-ke za ukážkovú podporu cestovania MHD.
PS: v rovnakom čase poloprázdne harmoniky na linke 1 v opačnom smere ?
Pre ilustráciu, linka 1 odchod 10:30 zo stanice smer Juh - samozrejme nabrala mierne meškanie, išla krátka Karosa, tuším #39, od gymnázia úplne plná - len na schodoch pri kabíne vodiča stálo 5 ľudí...
Ďakujem mestu aj SAD-ke za ukážkovú podporu cestovania MHD.
PS: v rovnakom čase poloprázdne harmoniky na linke 1 v opačnom smere ?
tomas153cv
Tymto vsetkym som nechcel urazit ziadneho vodica, ci uz autobusu, auta, vzducholode alebo hocicoho, aj ked to tak mozno vyznelo(bol som na to upozorneny). Vazim si tu robotu jr to zodpovedna a namahava praca. Takisto som sa nechcel hadat iba otvorit debatu. Pretoze podla mna to co ste tu napisali nieje obhajoba preco kupit Tector, skor mi to pride ako vyhovaranie preco nekupit Cursor. Ked niekto nakresli diagram a nepozna otackovu charakteristiku motora a donho zakresli priamku s pomenovanim " optimalne otacky pre vhodny krutak, vykon a spotrebu...zacinam mat pocit ze vlastne vodic je ten posledny co vie ze co je prenho dobre. Podla mna ked ide voz do kopca, diagram sa sice nemeni ale meni sa ta priamka "3v1" cize ano, zasa je to o spotrebe. Ak ste to mysleli ako priklad ze co to vlastne je, v tom pripade sa ospravedlnujem, ak ste to mysleli konkretne nieje to celkom spravne. Nechcem tu zbytocne pisat o hovadinach, zmysel to aj tak nema. Mam pocit ze Marekove " nech to ide do kopca s klimou " rozmyslanie uplbe bohato staci a viac netreba
P.S.: tento prispevok nebol uplne odborny ale snad ma nejaku vypovednu hodnotu