Reakcia na: Jacob #11483:
Tiež som toho názoru. Veľké polepy logami asi nie je možné aplikovať lebo ak sa nemýlim vonkajšiu plochu vozidla má prenajatú BIGMEDIA alebo dačo takého charakteru aby tam mohli lepiť reklamy.Osobne si myslím že väčšie logo sadky napr. ako je v Prievidzi nie je až také zlé, ale v TN si to neviem predstaviť, lepšia by bola nejaká farebná schéma (možno by nebolo zlé použiť časť z dizajnmanuálu napr. opakovanie loga v dolnej časti vozidla a jeden nápis trenčín bez reklamných sloganov a nápisov, a opakovania loga na sklách
mathre
V prvom rade, nikto nepotreboval vysvetlenie medzi novým a starým modelom osobného auta a tiež nie ani autobusu. Keby bol tak inteligentný ako sa hrá, tak by vedel, že nemusí tu rozlišovať výrobcov autobus medzi Renault-Irisbus a Iveco, nakoľko sa koncepčne stále jedná o také isté vozidlá. To, že prístrojová doska a motor s prevodovkou a facelift sú iné, neznamená že to koncepčne nie je to isté auto. Ono to totiž to je to isté auto, je to polonízkopodlažné auto a basta. Koncepčne nespôsobilé do MHD.
Opýtaj sa prosím pána chytrého, či v prípade zhorenia vysokopodlažnej Karosy požiadajú Iveco, aby im takú vyrobilo.
A k cenám. Zákazník typu SAD Trenčín/SAD Žilina, ktorí od nich odobrali niekoľko stoviek vozov predsa nebude mať klasickú cenníkovú cenu za jedno auto, to môže mať nejaká autoškola alebo súkromník čo si kúpi jeden autobus a nie naša SADka. Pán riaditeľ si asi myslí, že sme všetci padli z jahody alebo čo.