Reakcia na: S499.1023 #11326:
Ja som to tu napisal ako priklad.Samozrejme,ze ked otvorim predne dvere,vsetko je vonku.Ved preto aj obhajujem "tlacitkovy" system,aby som nemusel otvarat cely voz,ked niekto nastupuje/vystupuje len jednymi dverami.Takisto ako pisete chalani,aj to oznacovanie CPL prispieva k zdrziavaniu.A myslim si,ze aj dochodcovia by mohli jazdit v MHD len s nejakou preukazkou vydanou mestom a tiez by si nemuseli oznacovat.Len keby sa prestalo s oznacovanim kvoli statistike,potom by mesto zistilo,ze sa vozi omnoho menej cestujucich,ako sa uvadza v statistike-takto totiz ked jeden cestujuci prestupi na druhy spoj a znovu si oznaci nastup,tak vlastne statisticky si prepravil dvoch cestujucich,aj ked v skutocnosti je jeden.Preto to oznacovanie musi byt.
...ale vieme aká je realita. Reálne nasadenie nového vozidla je aj tak vec min. začiatku 2019.
draxter
Klimatizácia + spotreba: je to len a len o objednávateľovi; ak ten bude dôsledne kontrolovať (čo nerobí) ako (a s čím) SADka jazdí, tak potom jej nepoužívanie môže byť dôvodom na sankcie a zápočet s plnením vo verejnom záujme. A to je práve vec pre nové obstarávanie, aby zmluva obsahovala (nielen):
a) zloženie vozového parku
b) nasadenie kapacity podľa CP a potreby, nie že v Trenčíne je playoff, kde sa hralo niekoľko po sebe vypredaných zápasov, na každom 6150 ľudí, ale kĺbového autobusu by sa človek nedorezal - asi je to chránený živočích ? Richard tu spomínal, že sa o to snažil, ako aj niektorí iní, ale keď je msto i dopravca proti, neviem pre koho ak nie pre ľudí sú tie autobusy určené.
Asi najlepšie bude, keď sa kúpi Zetor s vlečkú a bude jazdiť miesto toho Crosswaya, pričom mimo špičky vlečku odpojí ?