Reakcia na: Jacob #10993:
Tá menšia vyťaženosť autobusovej stanice nie je až taká prekvapujúca. Z pohľadu prímestskej dopravy je to len prestupný bod - nie cieľ sám o sebe ako napríklad školy, úrady a firmy v blízkosti Hasičskej/Úspechu atď.To by sa tam musela v nejakej rozumnej forme vybudovať náhrada za terminál a časom aj za kasárne - obchodné, administratívne, obytné priestory, prosto niečo, kde je dôvod chodiť. Park takým miestom pre obyvateľov okolitých dedín asi nebude.
Richard Ščepko
Stále snívam o podobných princípoch ako napr. v meste Aarau, kde je podobná blízkosť železnice a autobusovej stanice. Architektúra prestrešenia je už len pridanou hodnotou... Ak si v ničom môžeme brať príklad od Švajčiarov, tak je to rozhodne doprava. http://arch2o.com/wp-content/uploads/2014/09/Arch2o-Bushofdach-Aarau-Bus-Terminal-and-Train-Station-Vehovar-Jauslin-Architektur-3.jpg
@Vlado54: Pôjdem sa tam tento víkend pozrieť a prejdem si tie vzdialenosti (aj s kočíkom). Lebo sa priznám, že si to takto neviem celkom presne predstaviť (nechodievam často touto lokalitou).