Chcel by som sa opýtať, že či neviete, že ktorého zamestnanca z oddelenia dopravy pred cca 2 rokmi z Trenčianskej VÚC vyprevadili po zistení, že obhajuje nosnú funkciu železničnej dopravy v daných líniách kde je železničná doprava naozaj najrýchlejšia a lepši ako autobusová, t.j. TN - NMnV, TN - PU, TN - Horné Sŕnie, TN - BN a PD - TO?!
Inak som sa tu začítal do diskusie okolo kšeftu mesta Trenčín a SAD TN a táto veta ma z článku http://www.transport.sk/spravy/cestna-doprava/9775-trencin-predlzil-zmluvu-so-sad-o-zabezpecovani-mhd-o-pat-rokov.html dostala do varu :
Do roku 2019 podľa neho Európska únia odporučila zlepšiť a pripraviť také súťažné podmienky, aby sa tieto veci dali normálne súťažiť v rámci verejnej dopravy. „Robiť v súčasnej situácii verejnú súťaž, to by boli len zbytočné problémy, a to tu určite nikto nechce,“ doplnil primátor a poukázal na prípad Nitry, kde sa problematika verejnej dopravy dostala až na Najvyšší súd SR
Aké zbytočné problémy pán primát(or)?! Čo sú zbytočné problémy? Komu by vznikli problémy? Vaším politickým ambíciám, alebo by Vám mestskí poslanci smerácki a KDHácki zavarili? Či opäť sme v stave, že dopravca vie lepšie ako objednávateľ, čo si má objednávateľ objednať a dopravca vie rovnako lepšie kedy majú cestujúci cestovať a teda sa CP prispôsobujú SADkárskym zvykom, že CP vyjazdíme a akceptujeme iba ak to nám blahorodiu SADkárskemu výjde pohodlne do turnusu? Len zvrátení ľudia dokážu przniť CP podľa turnusov šoférov a argumentovať takto. Česi to pochopili a žnú v pozitívnom zmysle slova plody práce, že prestali tvoriť CP podľa svojvôle dopravcov.
Mimochodom tu čo čítam, že sa riešila obnova vozového parku, tak sa riešilo čo? Že konečne aj SADky budú súťažiť autobusy a nebudú apriori otravovať všade s Crosswaymi? Alebo sa pokročilo tak, že sa rozhodlo aj aké dĺžkové kategórie sa nakúpia podľa reálnej vyťaženosti liniek a potenciálu daných liniek? Alebo sa tu cnostne prezentuje to, že sa riešilo kedy a či sa vôbec bude nakupovať a koľko, ale neriešilo sa čo a za koľko?! ?
Inak som sa tu začítal do diskusie okolo kšeftu mesta Trenčín a SAD TN a táto veta ma z článku http://www.transport.sk/spravy/cestna-doprava/9775-trencin-predlzil-zmluvu-so-sad-o-zabezpecovani-mhd-o-pat-rokov.html dostala do varu :
Do roku 2019 podľa neho Európska únia odporučila zlepšiť a pripraviť také súťažné podmienky, aby sa tieto veci dali normálne súťažiť v rámci verejnej dopravy. „Robiť v súčasnej situácii verejnú súťaž, to by boli len zbytočné problémy, a to tu určite nikto nechce,“ doplnil primátor a poukázal na prípad Nitry, kde sa problematika verejnej dopravy dostala až na Najvyšší súd SR
Aké zbytočné problémy pán primát(or)?! Čo sú zbytočné problémy? Komu by vznikli problémy? Vaším politickým ambíciám, alebo by Vám mestskí poslanci smerácki a KDHácki zavarili? Či opäť sme v stave, že dopravca vie lepšie ako objednávateľ, čo si má objednávateľ objednať a dopravca vie rovnako lepšie kedy majú cestujúci cestovať a teda sa CP prispôsobujú SADkárskym zvykom, že CP vyjazdíme a akceptujeme iba ak to nám blahorodiu SADkárskemu výjde pohodlne do turnusu? Len zvrátení ľudia dokážu przniť CP podľa turnusov šoférov a argumentovať takto. Česi to pochopili a žnú v pozitívnom zmysle slova plody práce, že prestali tvoriť CP podľa svojvôle dopravcov.
Mimochodom tu čo čítam, že sa riešila obnova vozového parku, tak sa riešilo čo? Že konečne aj SADky budú súťažiť autobusy a nebudú apriori otravovať všade s Crosswaymi? Alebo sa pokročilo tak, že sa rozhodlo aj aké dĺžkové kategórie sa nakúpia podľa reálnej vyťaženosti liniek a potenciálu daných liniek? Alebo sa tu cnostne prezentuje to, že sa riešilo kedy a či sa vôbec bude nakupovať a koľko, ale neriešilo sa čo a za koľko?! ?
kvorka