a dnes ešte aj nevykonané spoje na nosnej linke 1, čo je s vozmi? Kĺbaky dnes vykapali úplne? Zálohy nieto? Či vozy nemajú STK či čo? Ale ak sú v stave tak, ako bola operatívne schopná záložná #61 do februára tohto roka, ani sa nečudujem.
toto je pre mňa absolútne nepochopiteľný šok! V prvom rade obehy vozidiel, ktoré boli pripravené v zmysle zmien CP od 8/2016 počítali s prevádzkou kĺbových autobusov aj cez prázdniny v rovnakom rozsahu (však funkčné boli len 4 ks).
Potom ale prišli zmeny 12/2016 a obehy si urobila SAD-ka a tak to teraz aj vyzerá ? Avšak, chyba je aj na meste, že netrvá na nasadení kĺbových vozov v plnom počte a skôr jazdí to, čo môže alebo čo nie je pokazené a pod.
Na dôvažok však ak by aj bol prevádzkyshcopný len jeden jediný kĺbový voz, tak ho logicky nasadím na spoje 08:03 a 09:03 na linke 24, kde je to brutálna tlačenka v sóle. MOja známa z banky, čo robí v obchodnej zóne, pred dvomi dňami presedlala do auta, lebo chce cestovať kultúrne a po tom čo tam začaj jazdiť krátky voz, na to už dlabe. Takže rezultát: opäť vyháňajme ľudí z MHD ?
A na to, čo som napísal v odseku vyššie, má rovnaký podiel SAD-ka (lebo by mala poznať prepravné potreby z praxe) a mesto, ktoré ako objednávateľ nič neurobilo preto, aby aj dnes jazdiace kĺbaky v prvom rade boli nasadené tam, kde treba najviac a nie nechať SAD-ku si ich vypravovať "random" ako im vyjde podľa papierika....?
Áno, je to takmer po celom meste. A nielen na zastávkach MHD, ale aj PAD. Bol som si tú integrovanú dopravu trochu vyskúšať a popri tom som si to odfotil.
Mimochodom, ako sa tu polemizovalo ohľadom toho či treba alebo netreba nahlásiť cieľovú zastávku, tak samozrejme treba - tak ako bežne v PAD. Ak je to len v rámci mesta, tak to šoférovi ani nedovolí vydať lístok podľa tarify PAD ale iba podľa cenníka MHD. Fajn je, že zľava na prestup do 40 minút platí aj pri cestovaní PAD a prestupovaní medzi PAD a MHD ?
Problémy s vydávaním lístkov ani moc nie sú, ale predsa, aj šoféri PAD si na to ešte len zvykajú. Jediný problém som mal, keď nešiel vydať študentský lístok na kartu a tak som si musel kúpiť v hotovosti.
A bol som si pozrieť aj zastávku pri ŽST Zlatovce, kde po novom zastavuje PAD a boli tam, čo chválim, vzorne umiestnené nové PAD označníky. Pôvodne som mal obavy, aby tie vývesky PAD nedali do označníkov MHD.
Ďalšou zmenou je to, že na označníky PAD na Hasičskej (obojsmerne) a aut. st. smer Dubnica boli doplnené plechy, nakoľko po rozšírení počtu spojov stojacich na Kubrej, rázc. a pod. a ich umiestnení na vývesky do samostatnej kolonky sa už vývesky do vitrín nevošli.
A ešte jedna zaujímavosť - pri ŽST Zlatovce v smere k Old Heroldu je aj takmer rok po zrušení zastávky stále označník MHD.
Pohoda to bola, v lete človek prežije aj keď teda lialo poriadne, aspoň bolo teplo. Som však rád, že za tým bol objektívny dôvod mimo moci SAD.
A nebudem vešať samostatnú reakciu na MA MHD, ohľadom toho prístrešku pri Obi mi prišla odpoveď s odstúpením na euroawk, tak to hádam v blízkej dobe opravia.
v tu dobu bola v krizovatke pred zastavkou Gymnazium dopravna nehoda,ja som siel linku c 5 z mostu na Juh,tadial sa to ako tak dali preist,no zrovna to za dazda riesili dopravny policajti a tak vsetky autobusy od Hasickej stali v kolone ,lebo usek od krizovatky pri Statistickom urade ku gymplu bol odstaveny,samozrejme ani z Juhu nejaku dobu tym padom nic neslo do mesta co malo odchody hned naspat a nemohli sa dostat na Juh! No POHODA nie
No, prístrešky spravuje spoločnosť EuroAWK. Pokiaľ ide o mňa, tak ja som podobné veci zväčša nahlasoval útvaru dopravy, ktorý to s nimi následne riešil.
Ďalšia možnosť je aj Odkaz pre starostu, no tam dodnes nemám odpoveď k podobnému podnetu z apríla.
Nádhera cestovať. Od 8:50 čakám pri Obi na L11, miesto toho som radšej sadol na L1, ktorá prišla s meškaním len 5 minút o 9:18 ? a v autobuse sedela známa, ktorá mala v pláne ísť L8, ktorá meškala ešte viac... ešte že nefúkalo, lebo prístrešok pri Obi je z bokov otvorený...
V tomto prípade Ťa musím 100% podporiť. ŽSR ostali niekde nie že v 90. rokoch ale v socíku. SŽDC sa už začína poľudšťovať, mám od nich prenajatých niekoľko miestností po celej ČR. Ak vychádzame z premisy, že všetko od SŽDC sa s nejakým desaťročným meškaním dostane aj na ŽSR, vidím to optimisticky - už o takých 7 rokov sa s nimi dohodnete ? .
Kto uz aspon raz v zivote nieco vybavoval so zeleznicou, pochopi, co a preco si napisal. Dik! (K to s nimi este nemal nic do cinenia, ma taketo /sice opravnene, ale/ zbozne zelania.)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter
Potom ale prišli zmeny 12/2016 a obehy si urobila SAD-ka a tak to teraz aj vyzerá ? Avšak, chyba je aj na meste, že netrvá na nasadení kĺbových vozov v plnom počte a skôr jazdí to, čo môže alebo čo nie je pokazené a pod.
Na dôvažok však ak by aj bol prevádzkyshcopný len jeden jediný kĺbový voz, tak ho logicky nasadím na spoje 08:03 a 09:03 na linke 24, kde je to brutálna tlačenka v sóle. MOja známa z banky, čo robí v obchodnej zóne, pred dvomi dňami presedlala do auta, lebo chce cestovať kultúrne a po tom čo tam začaj jazdiť krátky voz, na to už dlabe. Takže rezultát: opäť vyháňajme ľudí z MHD ?
A na to, čo som napísal v odseku vyššie, má rovnaký podiel SAD-ka (lebo by mala poznať prepravné potreby z praxe) a mesto, ktoré ako objednávateľ nič neurobilo preto, aby aj dnes jazdiace kĺbaky v prvom rade boli nasadené tam, kde treba najviac a nie nechať SAD-ku si ich vypravovať "random" ako im vyjde podľa papierika....?