Reakcia na: dyspozytor #10226:
Ono to nebola len sutaz, vodicom boli a v niektorych podnikoch (napriklad SAD Presov) aj realne su za nadspotrebu kratene premie, ktore tvoria vyznamnu cast ich mzdy. Pricom normy na spotrebu su casto urcovane tzv. bulharskou konstantou (osobne som bol na skoleni, kde mi trtko zodpovedny za PHM povedal: " No, ja viem ze hore kopcom ma autobus vyssiu spotrebu, ale dolu kopcom zase berie menej, takze ono sa to vlastne dorovna."Nastastie v poslednych rokoch za toto dostalo par sadistov po prstoch (Arriva Nitra od inspektoratu prace a SAD Poprad nedavno na sude - obidve museli zrazky zo mzdy vyplatit zamestnancom naspat), takze snad tento debilny manier konecne vykape.
S499.1023
Neexistencia zastávkových ník zlepšuje preferenciu MHD pred IAD, zvyšuje bezpečnosť cestujúcich, vystupujúcich z vozidiel a prechádzajúcich cez vozovku, odstraňuje nebezpečné situácie pri vychádzaní vozidiel MHD zo zastávkovej niky. Ľudia s policajtským myslením to odmietajú vlmi často. ODI by v tomto mal byť KDI osvietenou opozíciou, lenže ľudia na ODI (neviem ako konkrétne u vás) sú často bývalí dopravní policajti.