Reakcia na: LUK #10084:
Nádskok je samozrejme preklep. Náskokom bola myslená časová úspora pred stojacimi autami medzi spomínanými križovatkami. V určitých časoch sú pravidelné, takže úspora nie je úplne zanedbateľná.Prioritizáciou zas bolo myslené uprednostňovanie určitého typu dopravy pred druhým. V tomto prípade uprednostnenie autobusovej pre IAD.
Sibyla Mislovičová by ma nepochválila, je mi to jasné

draxter
Preto ja a ani iní, nepoľavíme a budeme naďalej mesto bombardovať, nech sa spamätá, sú tam pre nás rôzne neviditeľné veci, ale kopec záležitostí vyrieši žiadosť podľa zákona 211/2000 Z.z. ? Potom nezmysly s licenciami nebudú všetci žrať ako dané, keď pravda je inde - u nás linky MHD nemajú licenčné čísla a v licencii mesta na MHD je číslo 26 voľné - takže to bolo zase o tom, že CP spracovala SADka na základe podkladov a zrzau nie je linka 26 a celé vedenie mesta vyzerá ako idioti, čo mesiac propagujú nový CP a zrazu vyjde s inou linkou - ale tak im treba, keď si nedupnú a nechajú sa takto manipulovať!
Chrápanie nášho Citelisu 18M je úplna blbosť - tento typ vozu má v Brne spotrebu 58-61 litrov, kĺbová Karosa 961E má trochu menej, ale spotreba 51-55 značí, že to je úplne v poriadku. Takže: od roku 2008 do 2012 to nevadilo a zrazu áno? Zaujímavé, keďže kalkulácia nákladov dopravcu spotrebu nevyčísľuje podľa každého vozu, ale priemerom! Phce, toto celé smrdí a poriadne.