páni neviem či je to len môj náhodý postreh, ale včera som videl dosťprejazdov naprázdno naprieč mestom, žeby sa zmenili s novým CP závratne aj obehy vozidiel k horšiemu?
Problém nie je v pripomínaní, tam je boj s nezáujmom. O čo jednoduchšie by sa komunikovalo, keby bolo o niečo osvietenejšie vedenie v tejto veci.
Na druhej strane sa vraj rozbehla komunikácia so SAD TN na zjednotenie tarify prímestských autobusov s našou MHD. Na území mesta by s rovnakými cenami mohli ľudia cestovať prímestskou tak, ako by šlo o MHD. Podnet vzišiel s neformálneho stretnutia s poslancami pri téme obslužnosti (prevažne) Zámostia.
Druhou vecou je zvýšenie podielu nízkopodlažných vozidiel hlavne počas víkendu (no nie len). Mám z piatka prisľúb od viceprimátora, že to spolu začneme riešiť. Tak som zvedavý.
Včera som sa bol pozrieť na obe. Nemal som osobne pocit, že by bola mapka zle čitateľná, prípadne s drobným písmom. Osobne by som umiestneniu asi nič nevytkol. Možno len osadenie do rámika a kvalitnejšiu tlač. Ale to už konzultujem s kompetentným. Treba to ešte doladiť. A hlavne aj ujednotniť s mapou vo vozidlách.
Veľmi chválim. Osobne som ich ešte nevidel, ale pripadajú mi na obrázkoch malé (starší a dôchodcovia nebudú vidieť čísla, ani trasy) a tiež vyzerajú, že ich ľahko odtrhnúť, môže ich odfúknuť alebo podobne.
Určite by bolo treba väčšie (takmer cez celé sklo, nie len do stredu) a v rámiku (zaklapávacej vitríne). A pomocou šróbov by sa to uchytilo.
Oddnes v testovacej fáze dve schémy liniek MHD na zastávkach Gymnázium a Braneckého. Mapy sú prilepené lepiacou páskou, čo nie je ideálny stav. Ide však o "skušobnú prevádzku". Snahou je dostať mapy do jednoduchého rámika a na všetky prístrešky. Sám som zvedavý ako dlho tieto dve mapy vydržia.
Každopádne vďaka patrí Milošovi Minárechovi z Útvaru dopravy.
Sumár som sem zatiaľ dával iba ja v príspevku #9981 . Iný nie je.
V ňom chýba ešte zrušenie spojov na linkách 2 a 12 po 19. hodine, čím po tomto čase zostávajú Biskupice aj Noviny aj Nozdrkovce bez obsluhy.
Taktiež ešte došlo ku skráteniu jedného pôvodne okružného ranného spoja l 17 len po priemyselný park.
rovno s ním do premávky; inak dopadne ako jeho prehnitý maďarský sused ?
Vedenie mesta má k dispozícii podľa zmluvy vozový park s istou skladbou a je len a len na ňom, čo kedy a kde bude jazdiť (rovnako ako malý počet vozíkov v aktuálnom CP). Marš na linky 1,11 a 24 s vozom #61
Veď to je na tom to smutné, že vedenie mesta na to netlačilo (mám to aj potvrdené). Pritom som sa niekoľko krát na to za ostatné 2 roky pýtal. Tu nikto nechce búchať do stola. Neverím však tomu, že by sa ešte lepšie riešenie nenašlo. O víkendoch ani nehovoriac. Toto fakt nie je primárne problém SADky.
No a pripojím pár fotografii z dneška. Celkom paradox. Najstarší a najmodernejší pekne odstavení spolu v areáli SAD Trenčín.
Zaujímavé to je aj na linke 12. Spoj o 10:49x z Jána Zemana je garantovane vykonávaný NP vozidlom. Ale spoj, ktorý predtým na zastávku príde nie je garantovane NP, hoci Jána Zemana je iba priebežná konečná a vozy sa tam nemenia.
Ak teda má odtiaľ odísť NP, tak na tom spoji čo tam príde 10:49 muselo prísť NP, ale vyznačili ho iba v jednom smere. Toto je dôkaz toho, ako sa iba náhodne vyznačujú niektoré z NP spojov. Takže možno 15 z 22 NP vozov má každý vyznačené po pár NP spojoch a zvyšok jazdí bez garancie.
Na tej linke 1 sú "až" 4. A pritom jazdí tam už množstvo sólo spojov, ktoré sú NP, len nie sú garantované. Rovnako aj na linkách 3, 5, 22 by ich mohli vyznačiť viac. Linka 11 v "a" až 2 NP spoje, linka 13 nemá celkom žiadny.
A pritom by sa mali na úrade snažiť aby ich bolo čo najviac. Pomáhajú seniorom, ľuďom na vozíkoch, mamičkám s kočíkmi a pod. A obzvlášť na tak frekventovaných linkách ako sú napr. 11 a 13, keď tam už silou mocou nedajú kĺby, tak tie sóla mohli dať aspoň všetky NP a staré schodíkové Karosy mohli dať na nejaké menej vyťažené linky.
pche, na linke 1 je až 1( JEDEN ) nízkopodlažný garantovaný spoj! Pritom už dávno neplatí, že na linke jazdia len kĺbové vozidlá, a náš jediný kĺbový NP voz stojí a stojí a vedenie mesta to toleruje a toleruje, čím koná v rozpore s povinnosťami riadneho hospodára a dopúšťa sa trestného činu porušovania povinností pri správe cudzieho majetku
- naše peniaze zapaltili voz Citelis 18M
- z našich peňazí sa platia výdavky na MHD
- primátor odpíše poslancovi na logickú interpeláciu odôvodnenie, akoby ten voz vlastnilo mesto
- ako to, že voz sa počas záručnej doby potom nereklamoval?
- prečo mesto netrvá na jeho výmene za iný nízkopodlažný kĺbak, ke´d žaidny nemáme?
Toto bije do očí tak ako plaváreň na ostrove bez sietí. Nuž, čo primátor, to perla Považia. Nech už ide kade ľahšie, Toskár jeden.?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Richard Ščepko
Každopádne vďaka patrí Milošovi Minárechovi z Útvaru dopravy.
?
Gymnázium
Braneckého