Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #412:
oprqavujem chyby v písaní:
K tomu pár doplnkových liniek:
2 - Nozdrkovce - Kubrica
13 - Záblatie - TRENS
6 - Sihoť - Zámostie v "x"
9 - Juh I - VOP /cez Zamarovce/
19 - Juh II - VOP "špička"
16 - Sihoť - VOP "špička"
22 - Juh II - TRENS "špička"
23 - Juh III - TRENS "špička"

pričom interval a počet spojov na pšičkových linkách by bol od 1 spoja ráno/poobede až do skutočnej potreby.
Reakcia na: Valec #411:
lenže ak by z Juhu na sihoť chodila len jedna linka, dajme tomu L8 s intervalom 7,5/15/20 na Juh II, je potrebné aby rovnaký interval /na preklad/ mala napríklad L1 /v takom prípade smerujúca na Juh I/, a napríklad L5 /idúca však na trase Juh III - zámostie/, z ktorých jedna by šla po Soblahovskej, druhá po Inoveckej a tretia okolo nemocnice, a PRESTUP by bol grátis.

K tomu pár doplnkových /špičkových liniek:
2 - Nozdrkovce - Kubrica
13 - Záblatie - TRENS
16 - Sihoť - Zámostie v "x"
9 - Juh I - VOP /cez Zamarovce/
16 - Sihoť - VOP "špička"
17 - Juh I - TRENS "špička"
23 - Juh III - TRENS "špička"
21 - Opatová - Juh
N8 - nočák
ktoré budú mať primeraný interval skutočným potrebám.

A určite by to bolo potom lepšie. ?
Reakcia na: Juraj #407:
Ibaže ja mám na mysli redukciu typu len jedna linka z Juhu na Sihoť namiesto troch. Netreba robiť redukciu žilinským systémom, teda všetko zo sídliska na stanicu a späť. To by sa isto s pochopením nestretlo.

A pre prípadných nespokojencov s tým, že by mali zastávku o pár metrov ďaleko odporúčam prečítať si toto:
"Detailní průzkum ukázal, že většina dotázaných dala jako hlavní prioritu interval. Pokud měli volbu mezi linkou s kratším intervalem, ale větší docházkovou vzdáleností, a linkou s delším intervalem se zastávkou v bezprostřední blízkosti, byla volena spíše první možnost. Tento výsledek byl pro odborníky i veřejnost
velkým překvapením, protože dosud byla vysoká hustota zastávek považována za nedotknutelné tabu."
http://www.dpp.cz/files/imgs/DP_Kontakt332/2007/01-leden/kontakt0107.pdf strana 22

Je to síce z Nemecka, ale zaujímalo by ma, ako by taký prieskum dopadol na Slovensku.
Reakcia na: Juraj #407:
V Žiline chýbal jeden zo základných predpokladov pre akceptáciu redukcie linkového vedenia. A pokiaľ by sa v TN zredukoval počet liniek bez plnej prestupnosti tarify, tak by takisto táto redukcia nebola akceptovaná.
ja sa pokusam tiez zostavit novy c.p. so vsetkym kde ma aky bus jazdit ale nemozem to bokoncit lebo neviem ktory z dnesnych busov bude vymeneny za klbovy takze to budem moct urobit az po vymene busov
Reakcia na: Valec #406:
podľa mňa ani nie, okrem rannej špičky, kde sú súbehy tolerované kvôli vyťaženosti. Ak sa medzi 06:00 a 07:30 v"x" trochu odkloníme od prekladu, kľudne je možné vypraviť busy podľa potrieb TRENS, GĽS, Ozety,VOP,Merina,ZŠ,SŠ,TnU...ale inak cez deň tie ostatné zásasdy kvitujem.
Reakcia na: Valec #406:
Aby to nedopadlo ako v Ziline. Aj tam viaceri navrhovali redukciu liniek a ked som sa po roku do toho nechal dokopat, zacala frflat zvyknuta mensina, ktorej to nevyhovovalo. Potom si na tom postavili volebnu kampan a po volbach to vratili spat. Som uz na kadejake redukcie liniek skeptik.
Reakcia na: milan005 #405:
V prípade kombinácií liniek 5/15, 8/18/28 a 9/19 ti bod 3 vylučuje bod 2. Preto sme tu viacerý navrhovali redukciu liniek.
Reakcia na: Kolporter #402:
ten cp nieje problem, staci sa drzat zakladnych veci:
1. pokial mozno co najpravidelnejsi interval na kazdej linke
2. vzajomny preklad liniek ktore idu z jedneho sidliska(Juh, Sihot)
3. co najviac spoje prisposobit ludom na cas, ktory sa potrebuju dostat na urcite miesto
4. napisat si potom odchody vypracovanych liniek od gymnazia a tam doladit nedostatky, tam sa to pekne vykresli ci je preklad dobry;-)
5. upravit jazdnu dobu na niektorych linkach. v minulosti to bola l. 1, ktora chodila vzdy s pravidelnym meskanim. mala interval 30 min. a nejeden krat sa stalo ze isli 2 spoje vkope(meskanie az 30min.!!!) dnes uz nastastie na l. 1 je ako taky poriadok ale meskaju zasa spoje l. 11 a zasa by bolo dobre inu jazdnu dobu pre vikend a inu pre prac. den predsa zapchy, pocet cestujucich...
Reakcia na: Kolporter #402:
ty si moj clovek kolega:) keby som mal viac casu a trochu viac pristupu k informaciam, ja uz som kedysi robil "svoj cp" este za dob stareho systemu MHD ale aj ked ho spravim naco pokial by tam neboli zapracovane presne turnusy:) hned by ma nejaky Zilincan sprdol ze len basnicky vymyslam ☺
Reakcia na: Mike #397:
no pravdu ti poviem, ze kedy sa zacina v ktorych prac. zavodoch, kedy konci, takisto aj vyucovanie to by som mohol aj ovladat. odhody viem vpodstate vsetky ale take nieco ako pocet vozidiel ktore by mohli jazdit, vzkm, vodicov, ich povinnych prestavok by mi asi dopravca neposkytol, ved vidis sam aky ma "pristup" resp. nepristup
Môj názor na ten CP, ktorý robíš je dobrý ak ho spravíš lepšie ako DP SAD a nebudú tam také výpadky ako v tomto (napr. Zo sihote je problém sa dostať medzi 16.00 - 16.30) tak to fakt super. Najlepšie je keď si domáci robia veci pre domácich a nie Žilinčania (ktorý nepoznajú spôsob jazdy MHD v TN) pre Trenčanov. ? ? ?
Reakcia na: Valec #400:
A čo by tu potom kritizoval?
Reakcia na: Mike #397:
Len to nie. Potom by zistil, že všetkým školákom začína vyučovanie o 8:00 bez ohľadu na to, či sú z Východnej alebo zo Saratovskej alebo že doktorom z nemocnice začína pracovná doba v rovnaký čas bez ohľadu na to, či nastupujú do autobusu na Hodžovej alebo Považskej, a že ten preklad na linkách 8/18/28 asi nebude také ľahké spraviť. Lebo papier síce znesie všetko, ale ľudia potom znesú (zo sveta) jeho.
Reakcia na: S499.1023 #398:
súhlas, avšak ho za to neukameňujeme. ? tú mapu mám rozrobenú, ale vyťaženie v práci mi nedovoľuje ju zatiaľ dokončiť. Hádam v priebehu mesiaca.

Nemá niekto CP linky 3,4,10,14,X? Najmú z rokov 1990 a 1992. Vďaka.
Reakcia na: honzikpraha #383:
Trenčínské Teplice ani Trenčínská Teplá neexistují. Zato tady máme Trenčianske Teplice a Trenčianskou Teplou.
Reakcia na: milan005 #388:
Jansé to tu už čítam dávno na fóre a verím, že to je nemilé. Existuje ešte jedna možnosť. Zisti si odniekiaľ (z cp na imhd, alebo popros SAD nejakou cestou) všetky spoje liniek, ktoré musia byť fixné, nemenné, teda najmä spoje na začitatky a konce vyučovaní, na smeny do fabrík a pod. Tie nechaj a pre všetky ostatné spoje MHD TN vypracuj vlastný návrh CP komplet aj s vozmi a vodičmi, zákonník práce k tomuto sa dá nájsť ale tých princípov ktoré musí prešpektovať o PP a BP je minimum. Keď toto budeš mať komplet (nie iba niektoré linky že aké by mohli mať odchody z konečných), prezentuj to SAD TN, kde ukážeš, že to skutočne ide. ?
Koho zaujíma problematika problematika "prestupného" cestovného, pozrite sa sem:
Podľa http://www.imhd.sk/pn/index.php?w=212629322134ef2b33ef2f262e29
v Piešťanoch je na čipovú kartu do 25 min. jazda pri prestupe zdarma. Prečo to tak nefunguje v TN? Pri takomto tarifnom systéme by sa mohol znížiť počet liniek. Zostávajúce by potom mohli jazdiť častejšie, čím by sa zároveň čiastočne vyriešil problém zlého "prekladu" liniek, poprípade by sa mohol zaviesť systém "nosných" a "prípojných" liniek, čo by však znamenalo úplne preorganizovať trenčiansku MHD. Nevýhodou by bola nutnosť prestupovania. Nespornou výhodou by však bolo zníženie nákladov na prevádzku MHD.
Reakcia na: milan005 #394:
vie nie vies tlacova chyba opravujem..ty vies co je zle ale Juraj asi nie:)
Reakcia na: kvorka #393:
mas pravdu v com pises ale stavim sa ze Juraj ti na vecne otazky na 100% neodpise. mozno vies ze nieje vsetko vporiadku na tej nasej MHD, musi vediet pokial ma secky 5 pokope a preto je radsej ticho:)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.