O čo Ti ide? Ja som poukázal na to, že v predošlej verzii tvojej novinky o zmenách boli mnou spomenuté chyby. Vec je vyriešená, nemusíš ďalej prikladať do ohňa.
Tak ja už som videl minimálne 2x porušenie garantovaného nasadenia spojov. Myslím si, že SAD mala s novým CP počkať, alebo k niektorým "i" dať poznámku, že premávať bude od apríla či čo... takto je to dobrý guláš.
pokiaľ viem, tak toto nie je gramatika. Ja tu nepíšem sloh, že za čiarkou má byť medzera ovládam, takže pokiaľ ťa trápi len toto, kľudne sa tým ďalej zabávaj. K tomu dátumu: skús si vyplniť nejaké daňové priznanie, zápis do OR SR a.i. formálne veci, uvidíš ako sa dátum píše. Bez tej nuly /01.03./ by to totiž mohlo byť alfabeticky zle zoradené pri triedení.
tento tyzden v premavke #77 namiesto #87. inak tiez ma zaujima ked zaviedli tie garantovane nizkopodlazne spoje a citelis18m nieje v premavke ako to riesia, lebo rano som vidiel na vykonoch 76-ky citelis, tusim 05-ka to bola ale poobede uz normalne stara 76, aj ked v CP je garantovany nizkopodlazak
Som sa rozprával s niektorými mojimi známymi, a pokiaľ sa týka nasadzovania kĺbových, ako aj nízkopodlažných autobusov, asi najlepšie by bolo opäť vytvoriť "domovské" linky. A zvyšok tak, ako dnes.
asi to vyznelo hlupo, ospravedlnujem sa ale zaujima ma osud nasho najzanovnejsieho Ikarusu:) a nikdy som nepovedal ze dobre poznam vodicov, maximalne tak ked chodim kazdy den busom. a ked myslis familiarne nazvy to ze napisem "Jano" pisem to zamerne lebo kazdy vie kto to je pretoze ma na svojom autobuse 75 za prednym sklom tabulku Jano, nebudem predsa visat vodic cislo XXXX to by som bol debil, nemyslis?:P
posuny odchodov som si nevsimol, ale vsimol som si toho ze dost nizkopodlazakov je nasadzovanych na linkach 2 a 23 ale v CP niesu zaznacene a takisto jazdia nizkopodlazaky v spicke na l. 8 co viem a v CP tiez nic.
Si asi fakt úplne nechápavý.1. Voz bol predaný a čo si s ním nový majiteľ urobil, isto nikoho zo SAD TN nezaujíma. Ak to chceš veľmi vedieť, tak si nájdi objednávateľ odťahu a zisti si od neho.
2. To z akého strediska prišla odťahovka záleží jednak od toho, ako si ich dotyčná firma pomenuje a jednak od toho, čo bolo pre nich (a ich zákazníka) najvýhodnejšie.
3. Myslíš, že riaditeľ podniku pozná detailne technický stav všetkých autobusov, ktoré daný podnik vlastní? Koľko ich môže byť? 300? 400?
Nič v zlom, ale niekedy sa tu fakt zaoberáte takými somarinami, že až... Až to Juraja omrzí čítať, tak sa nedozviete nič a bude. V živote by ma nenapadlo otravovať s takými vecami, ako je počet najazdených kilometrov. Však keď tak dobre poznáš všetkých vodičov, že ich tu familiárne menami oslovuješ, tak by si si to mohol cez nich zistiť aj sám, nie? ?
takze treba tomu rozumiet tak ze Ikarus siel do Handlovej na zosrotovanie? alebo Handlova je miesto udajnej dopravnej nehody? je tu napisane stredisko Krivan, co to znamena? Krivan sa nachadza az niekde pri Detve:) mohol by si nam povedal este nieco ohladom tech. stavu TN-759AM? moj nazor je taky, ze bol urcite lepsi ako stav TN-758AM. ak mas v dosahu take informacie kolko mal najazdenych km a podobne, rad by som sa ich dozvedel a urcite nielen ja. dakujem za odpoved(e)
Presne tak. Ak by sa predal s ECV, muselo by to byt za sudnoznalecky odhad, ked sa predava ako srot bez ECV, ide za srotovu dohodnutu cenu. Na svoju "smrt" este isiel "po svojich", na miesto posledneho konca pred svojim definitivnym fyzickym zanikom bol dotiahnuty.
SAD Trencin nevykonava kontrolu originality, bol na kontrole u uplnej inej firmy, ktora sa iba zhodou okolnosti nachadza v tom istom areali ako SADa dalsie firmy.
Uz som niekolkokrat pisal, ze by bolo dobre, aby ti, co na toto forum pisu, ho aj citali. Nevidim zmysel dookola pre kazdeho prispievajuceho osobitne opakovane pisat, ze podla EU musi byt vykonany u novodovezenych vozidiel tzv. kontrola originality /link na prislusny vyklad som nechal/, ze potom je treba s dovozcom vybavit "papiere" a potom nasledne vozidlo prihlasit na dopravnom inspektorate, co by malo byt buduci tyzden.
Vozidlu okrem niekolkych cudzojazycnych napisov nic nie je a po prideleni ECV bude nasadeny do MHD.
Mam za to, ako je to napisane, ze "vůz je vybaven nájezdovou rampou pro invalidní cestující a funkcí naklánění ke straně při zastavení."
Teda ak vodic uvidi na zastavke invalidneho cestujuceho na vozicku, preveri si, ci je na zastavke obrubnik alebo nie a rozhodne sa pre jednu zo styroch moznosti:
1/ Ak je zastavka bez obrubnika a chodnika, vozickar bude nastupovat z urovne vozovky. Aby pri vyklopeni rampy tato nemala velky sklon, pouzije vodic kneeling a vozidlo sklopi, aby sa vozickarovi lepsie nastupovalo.
2/ Ak je chodnik presne v urovni podlahy, nepouzije sa kneeling, len sa bus pristavi co najblizsie k obrubniku, aby sa invalidovi dobre s vozickom voslo.
3/ Ak je obrubnik zastavky nizsie ako podlaha vozidla, pouzije sa kneeling, avsak rampu netreba vyklapat.
4/ Ak je obrubnik vyssie ako podlaha, malo by sa zastavit od obrubnika nieco dalej a vyklopit rampu, aby sa po nej mohol vozickar zviest dolu do vozidla.