počul som také reči kolovať, preto sa pýtam či niekto nevie niečo potvrdené.
Re #4634 draxter, Re 4633 milan005: jedna z tých L18 idúcich po zimák šla kĺbová, od považskej/zimáku šla tiež späť na spoji L18 s príchodom na Juh o 07:15 a následne o 07:25 šla na L22.
čítaj ešte raz: "Nefunkčnosť čipovej dopravnej karty" čiže nie niefunkčnosť čítacieho zariadenia ? Čiže ak ti nepôjde karta, kúpiš JCL za hotové a prípadne zreklamuješ kartu... ?
A este ma zarazilo v cl. VII, bod 2: JCL je možné zakúpiť si bezhotovostne prostredníctvom čipovej dopravnej karty
alebo hotovostne – peniazmi. Nefunkčnosť čipovej dopravnej karty nie je dôvodom cestovania bez platného cestovného lístka. V uvedenom prípade je cestujúci povinný zakúpiť si JCL formou hotovostnej platby.
To znamena, ze ak z nejakeho dovodu nebude fungovat pri strednych dverach citacka kariet a ja nebudem mat pri sebe hotovost ale iba kartu, tak musim ist peso? Ved ja za to nemozem, ze nefunguje citacka....
No ak som tomu dobre porozumel, v tejto novej tarife je uvedene, ze pokial cestujuci nad 70 rokov nema dopravnu kartu, musi nastupit cez predne dvere, preukazat sa vodicovi, ze ma nad 70 rokov a na zaklade toho mu vodic vyda evidencny listok o tom, ze cestuje zadarmo. Ak ma cestujuci nad 70 rokov dopravnu kartu, moze nastupit aj strednymi dverami, ale iba ak je obcanom TN. Cize dochodcovia maju cestovanie zadarmo, ale cudzinci musia ist cez predne dvere, co si myslim bude dost zdrzovat dopravu, lebo ich bude chodit vela. To sa nedalo spravit, zeby sli hned zadarmo? Ved naco mame revizorov? A pochybujem, zeby nejaky dochodca chcel podvazat na cestovnom
počul som že spomedzi starých Karos nebolo zachované žiadne historické vozidlo. Na dvore stojí len 758AM, odkiaľ máš info, že šla na Myjavu?
Neviete aký osud postihol #74?
si uz asi treti co si to mysli suhlasil by som ale len scasti. Na L1 podla mna mohla jazdit do r.2002, pretoze potom na L1 bohato stacili 3 klby co tam jazdili pravidelne, kedze uz neboli ziadne posilove spoje do TOS ako ked jazdila z Juhu I. Cize tuto moznost vylucujem, jedine ak by potom pravidelny klb z L1 jazdil inde, ale to je nepravdepodobne(prip. ze by mala pohotovost? ? ). Skor to tipujem na nejaku L6,8,18 ale to je tiez len typ, fakt nemam ponatia kde ten bus jazdil v tom case. Na L1 robil s istotou spoj 9.45/10.15. Ak vies nieco blizsie ozvi sa mi na mail, dakujem
vcera som isiel #73, vsimol som si ze uz ma svetelne tabule vpredu, zboku, vzadu a dokonca aj vnutornu. su to tabule EMtest, takze pravdepodobne z Karosy #75, ktora bola preradena do NM. Len mozno je trochu skoda ze tie tabule dali asi na najhorsi trenciansky bus:( myslim tie vnutorne.
a zaroven vsetkych co sa trochu zaujimaju o vypravy, historiiu, Ikarusy prosim o pomoc.
Neviete kde jazdil Ikarus TN-683AM pred spojom na L22 o 7.25? Jedna sa o obdobie od 1.7.2002 do 19.8.2006. Po tomto spoji viem na ktorych spojoch jazdieval ale rano vobec. Okrem neho tam potom jazdili vozidla 758AM, chvilu nejaka stara Karosa a nakoniec #44. Dnes vodici tohto Ikarusu jazdia na #11. Vopred dakujem za pomoc, napiste sem alebo na mail.
cize do nozdrkoviec jazdili L2 a 10 sucasne? Ja som myslel ze vzdy len jedna z nich.
Vodicov je podla mojich prepoctov 75, z toho 11 striedacov. Uroven velmi stupla, myslim ze dost pomohlo to GPS, ale aj vela novych-dobrych SAD prijala.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.