Ja som vážený za udeľovanie pokút SAD Trenčín za úmyslené porušovanie CP pokiaľ ide o garantované nízkopodlažné poradia. Veď aj idiot by už asi vedel nasadiť nízkopodlažný bus počnúc druhým spojom busu, ktorý vypadne. A pokiaľ je pokazený NP bus viac ako deň, čo bráni dopravcovi na druhý deň nasadiť NP bus (niektorý z tých zvyšných 16ks bez 7ks vozov na garantovaných poradiach) od začiatku?
Týmto by som rád vyzval Juraja, keby k tomu zaujal nejaké stanovisko, lebo raz za čas sa to stať môže, prípadne ak ide len o jeden psoj, človek si povie - stane sa chyba. Ale nie sústavne, na celodennom poradí, najmä ak ostatné NP a LE busy premávajú na negarantovaných poradiach.
Potom čo robí aj mesto Trenčín? Dotáciu platí každý rok, znáša náklady s novými busmi, takto by malo asopň možnosť kompenzácie. Jednoducho, to ako keby ja som neprednášal občianske právo, ale trestné pre poslucháčov tretieho ročníka, a súčasne nˇa prednášku nepustil tretiakov.... (VP bus miesto NP, do ktorého sa vozíčkar sám nedostane).
Už ma to dožralo, buď je neschopný dispečer, alebo to jednoducho ignorujú zhora. ? ?
Týmto by som rád vyzval Juraja, keby k tomu zaujal nejaké stanovisko, lebo raz za čas sa to stať môže, prípadne ak ide len o jeden psoj, človek si povie - stane sa chyba. Ale nie sústavne, na celodennom poradí, najmä ak ostatné NP a LE busy premávajú na negarantovaných poradiach.
Potom čo robí aj mesto Trenčín? Dotáciu platí každý rok, znáša náklady s novými busmi, takto by malo asopň možnosť kompenzácie. Jednoducho, to ako keby ja som neprednášal občianske právo, ale trestné pre poslucháčov tretieho ročníka, a súčasne nˇa prednášku nepustil tretiakov.... (VP bus miesto NP, do ktorého sa vozíčkar sám nedostane).
Už ma to dožralo, buď je neschopný dispečer, alebo to jednoducho ignorujú zhora. ? ?