Tak to napis nie Jeziskovi ale Rozrobilovi ? -Snivajte s nami ? Ale bola by to parada a pycha mat take kone v stajni,ci vlastne stroje v garazi ? Ale uz sme to tu my dvaja akosi zaplnili ? ,staci ?
☺ DAKUJEM!!!- ?ved by som aj najradsej bol keby mi zostal ...lenze uz ma zase caka ta moja laska s pevnou napravou a chladicom v predu....Sranda,ked som mal staru Karosu a obcas som zaskakoval na novej-na Irisbuse,presne mi to iste co ty teraz vraveli,a teraz je to nieco obdobne...Je to tisic a jedno,tieto Iveca su super,motor stale teplucky,mozes veselo kurit aj cestujucim,po tych oracinach skoro ziadne otrasy necitit,retarder je bombovy....az na tie siroke predne dvere,nemaju chybu...vzdy rad zaskocim ked bude treba na takom vozitku ? A aj vam zelam aby ste ho cim skor dostali!!!
Presne tak, brasko, ved to nejak vydrzime. Ono by stacilo, keby ta 24 chodila po nejakom inom spoji, napriklad po dvojke o 5 minut neskor a bol by pokoj. 12:10 ide predo mnou zo sihote 28 a ja skoro nikoho neveziem, az zo stanice nastupuje vela ludi. Ale ako si povedal, my to nevyriesime.
Inak na tom crosswayi ti to sedi. Dobre si tam vyzeral
? Ked som si robil vodicak na autobus,instruktor sa ma opytal ako by som postupoval ked sa prekroci pocet povolenych osob ? ...v MHD je to asi neriesitelna situacia a nastastie to aj pani policajti prehliadaju,kym...ale to uz by som dvihal v base mydlo a to sa dufam nikdy nestane!
Ty vies najlepsie ked robis 24 ako to je,len moj nazor je,ze by sa tam hodilo klbove vozidlo ci su alebo nie su vianoce,su to popri 1kach najvytazenejsie linky spolu s 25 a ti ludia si isty komfort zasluzia,a nie sa tam tlacit ako sardinky do konzervy...Mne sa par predavaciek stazovalo a tak som to posunul tam kde treba...Alebo spolu s tou 24 o 8:00 a 9:10 zriadit posilu ktora by frcala bez stanice a po Elektricnej,alebo dat dva busy na 24 ktore pojdu v mensich intervaloch ,rieseni by bolo,aj ludi je dost,len autobusov nestaci...ale to my nevyriesime.A tak treba este vela trpezlivosti tym nasim sardinkam a aj ujovi soferovi ?
Ma to jednu chybicku a to taku, ze ten klb co dojde k VHS, by sa nestihol presunut na Sihot, pokial nebude postaveny novy most aj zo Sihote do zamostia. Pri tejto premavke v Trencine je nieco take nemozne. Ja viem sam, ze ked idem na linku 24 odchod zo Sihote 09:10 a z garaze vypadnem o 08:45, tak mam niekedy problem vobec odist nacas.
Ale je zaujimave, ze to tu rozoberame L24 a pritom mne ani kolegovi Slavovi sa tam v autobuse nikto nestazoval, zeby sa im nieco nepacilo. A viem, ze pokial sa ludia nebudu stazovat, tak sa asi nic nezmeni. Kazdopadne pred mesiacom bola problemova 24 len ta o 8 zo Sihote, ostatne neboli az tak natrieskane. Teraz kvoli vianociam je problem. A kvoli vianociam je problem aj pri Laugu a Tescu. Su tam male parkoviska, tolko aut tam chodi, ze sa nemaju kam pomestit. Ved vydrzte este tyzden a L24 zas bude chodit normalne plna. Inak teraz lutujem, ze nie som plateny aj od trzby. To by bola krasa!
Len ostatni kolegovia by ma potom asi nemali radi
? mal som tu cest spoznat co to je 24 o 8:00,ani z hokeja neide 8 taka napratana...
No snad napisali nasi list jeziskovi do ZA ?/alebo na nas hrad... a takto o rok budu min. dva vhodne busy na takyto ucel..
Pri tom spoji urcite neplati-cestujuci je povinny sa za jazdy drzat-lebo nema kam padnut ?-jedine zeby vydulo okna a dvere...
L24 by sa v sucasnosti v doobednajsich hodinach mohla riesit klbom bez toho aby bol oniekial vzaty...spoje o 8:00/8:35 a 9:10/10:25 by mohol vykonavat klb ktory pride na L15 o 7:42 na VHS a dalsi spoj robi az o 12:10 L6, medzi tym ma pohotovost, ale naco ma byt v pohotovosti klb, pre to sa viac hodi solo vozidlo. A odhadujem ze do sa mozno len prehodi nejaky klb z L1 napr. rano o 5:20 ide L22 solo, a zdvojeny spoj L1 oba klby. Po zaniku Meriny a redukcii poctu zamestnancov v TRENS tam uz 2 klby niesu potrebne. A ak sa zvysi stav busov o 2, tzn. asi 2 nove vzory, cize viac spojov
tak ružovo to ale asi nebude, ono ak by sa 1 kĺb stiahol z linky 1, potom by hravo stačili aj dva. A najmä aj tie spoje ako uvádzaš, by sa mali vykonávať kĺbovo. Veď na spoji L24 o 08:00 je pravidelne prekračovaná jazdná doba o 5-10 min, a aj kapacita podľa toho natlačenia ľudí je na prasknutie.
A potom zlepšiť obehy kĺbov ako takých treba "en bloc".
určite by mohli zakúpiť min. 3 kĺbové, pretože k Optronics-u bude chodiť veľa ľudí a aj na l.24 by sa zišiel kĺb, pravidelne chodí preplnená, niekedy ani nepoberie všetkých
to sa síce neuvádza, ale zrejme áno, pretože low-entry sú jedine tieto vozidlá. Citelis je už nízkopodlažný, ale zase neberme to doslovne, vyplýva to z Dodatku č. 5 k zmluve medzi mestom Trenčín a SAD TN. Ja by som však privítal možno zloženie 1kĺb a 4sólo vozdy, pretože aj v súčasnosti sú spoje, na ktorých by sa dlhý voz zišiel, a po spustení prevádzky Optronics ich bude istotne málo.
na rok 2011 sa počíta so zakúpením 5ks Low Entry autobusov, z toho 2 na rozšírenie stavu a 3 na obnovu vozidlového parku. Žiadny, žiaľ, nemá byť kĺbový (čo sa možno v rámci AU Optronics ešte prehodnotí).
Samozrejme veď na L24 chodí stále s reklomou na laugarício.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.