Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
https://www.vlaky.net/zeleznice/kratke-spravy/28240-Dopravny-podnik-mesta-Presov-obstarava-nove-dieselove-autobusy/

Trenčín nič nekupuje, žiadne nové vozidlá nepribudli 10 rokov, ale iné mestá okolo kupujú vozidlá ale aj rekonštruujú infraštruktúru: https://imhd.sk/bb/doc/sk/19773/Mesto-bolo-%C3%BAspe%C5%A1n%C3%A9-s-projektom-na-obnovu-zast%C3%A1vok-MHD

Páni poslanci (viem že to čítate), mňa by zaujímala taká interpelácia, že či mesto sa uchádzalo vôbec o nejaké takéto granty, či v tomto poli vôbec niečo má mesto spracované (bože, až mi káva na monitor vyprskla pri rehote nad tým, čo som napísal a ako mesto TN poznám)

A na záver: v BB sa s PUM-om trtkali až kým im ho ÚVO nezrušil a teraz tendrujú pochybnou súťažou akože dopravcov. Toto chceme i v TN, že budeme o minútu 12 zase riešiť všetko?
Návrh na schválenie Plánu dopravnej obslužnosti hromadnou osobnou dopravou pre Mesto Trenčín :
Dopravca, ktorý bude víťazom verejného obstarávania bude musieť zabezpečiť dodržanie technických
a prevádzkových štandardov MHD Trenčín, v ktorých sú aktuálne navrhované nasledujúce podmienky:
- Všetky vozidlá MHD budú celonízkopodlažné, vybavené vnútornými informačnými tabuľami,
ktoré budú obsahovať informáciu o zastávkach danej linky so zvukovými signálmi a hláseniami.
Vo vozidle budú vyznačené piktogramy, podľa ktorých sa cestujúci budú riadiť a to dopytové
tlačidlá, miesta pre sedenie invalidov, miesto pre umiestnenie kočíkov. Nad všetkými dverami
budú vozidlá vybavené zariadeniami pre počítanie cestujúcich ako pri nástupe tak aj pri výstupe.
Každé vozidlo bude obsahovať klimatizáciu, WIFI, dopytové tlačidlo pre otváranie dverí ako vo
vnútri vozidla tak aj z vonkajšej strany, kamerový systém vo vnútri vozidla na účely bezpečného
nastupovania a vystupovania cestujúcich, identifikáciu škodových udalostí.
- Cestujúci budú môcť uhradiť cestovné v hotovosti, bankomatovou kartou pri vodičovi, pri
nástupe ostatnými dverami bude možné si cestu označiť čipovými kartami, resp. mobilnou
aplikáciou.
- Vozidlá MHD budú označené na každej strane číslom linky, na čelnej a bočnej strane od
nástupu cestujúcich zastávkami ktoré daná linka obsluhuje.
- Reklamy vo vozidlách MHD (vrátane reklám z vonkajšej strany vozidla) budú výlučne v správe
Mesta Trenčín, na tento účel budú vo vozidlách určené miesta kde budú môcť byť umiestnené
reklamy.
Reakcia na: JurajZaTn #12454:
Tak to je lepšie, než som čakal 🙂
Reakcia na: Viko #12453:
Ano. Chopili sa jej starostlivosti chalani nadsenci z TREZ. Drzme im palce!
Reakcia na: JurajZaTn #12452:
Správne chápem formuláciu zo strany 50, že SADka už RTO od minulého roka nevlastní?
1) Strana 50 novej knihy - Škoda RTO.
2) Ďalšie historické fotografie pôvodných RTO prevádzkovaných SAD Trenčín, ktoré sa do knihy nevošli.
3) Knihu okrem tlačenej publikácie mám aj v elektronickej forme ako eBook v kompletnom rozsahu 80 strán. Pre serióznych, slušných a vážnych záujemcov (nadšencov iMHD) zdarma na adrese spolocnenacestach@gmail.com.
Reakcia na: Viko #12450:
Aha, teraz pozerám, že je doplnená v katalógu... Akurát by sa asi hodilo ju uviesť aj do tej druhej kolónky 😉
Reakcia na: Petrox #12448:
Inak, nie je náhodou známa jeho pôvodná ŠPZ?
Reakcia na: Petrox #12448:
Napíš mi mail, ale ja si pamätám že to bolo v roku 1997 ešte naisto. 14:05xD z Veľkomoravskej. Zastavovala na Soblahovskej, lebo šla ako 15 a potom doprava zabočila na Dlhé Hony.
Zdravím všetkých, rád by som po rokoch oprášil 1 prehistorickú otázku. Aktualizujem si trochu archív - jedná sa mi informáciu k vozu Ik280.10 (#718BP ex 643AM) - tento, hoci bol na výprave PAL, obsluhoval aj jeden zrýchlený spoj L5, cca. o 13-14.00. Nespomínate si, v ktorých rokoch tento spoj vykonával? Vďaka za pomoc 🙂
Reakcia na: Michal Mazánik #12446:
Výborné, teraz hor sa na Vinohrady...
Reakcia na: draxter #12428:
Nedávno doplnený označník zastávky Biskupice, námestie smerom z LOT už je vybavený aj názvom zastávky. 👍 K dokonalosti by len chýbalo prelepiť žltý pásik zelenou, keďže do žltej zóny (Zámostie) z tejto zastávky nič nejazdí... 😉 Avšak som veľmi rád, že po rokoch komplikácií pre cestujúcich je táto zastávka už riadne označená.
Reakcia na: theo #12444:
Mesto by malo uvažovať na DPMT, lebo nový dopravca bude nejaký trucpodnik Georgesa Najtrápenjšieho, alebo niečo, čo bude ešte horšie ako súčasný stav.
Na dnešnom zasadnutí MsZ sa bude riešiť začiatok obstarávania na nového dopravcu a plán dopravnej obslužnosti, ide o dva súbory pod číslom 20):

https://trencin.sk/samosprava/detail-zasadnutia/?id=814-mestske-zastupitelstvo-datum-2020-07-01

Za zmienku stojí aj bod 7) ohľadom JV obchvatu a dopravy v meste a zmeny územného plánu v bode 😎.
Strana 48 a 49 novej knihy. Posledna jazda Ikarusom v trencianskej MHD. S poslednou aktualnou aj povodnou SPZ. Uz je tomu viac ako 12 rokov...
spolocnenacestach@gmail.com
Reakcia na: capaCity #12441:
Číslo nie je podstatné, ale tu som proti tomu, lebo systém 7/17 je niečo nové. U 5 a 15 boli ľudia zvyknutí na ich trasu a rôznu obsluhu sídliska Juh. Nerád by som vracal ten obrovský prúser so zmenou konečných 1/11 a 8/18.
Reakcia na: kvorka #12440:
A 7/17 po zrušení 5 prečíslovať na 5/15, ktoré historicky obsluhovali Zámostie a ktoré sú desaťročia zaužívané.
Reakcia na: draxter #12437:
Mne sa to tvoje linkové vedenie 1,2,3,4,6,7,8,11,17,22,24,25,28,50 pozdáva.
Reakcia na: JurajZaTn #12438:
Nádherné, vtedy jedna z najmodernejších vozovní
Strana 24 a 25 novej knihy. Hlavna budova "noveho zavodu" na Zlatovskej po otvoreni v roku 1968 a po 50-tich rokoch.
spolocnenacestach@gmail.com

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.