Reakcia na: MA MHD #9905:
Ja to mám tak kvôli tomu že v 6 chodí ranný spoj SAD na trase l.1 a v + nie a v 7 potrebujem obsluhu aj večer na RR do BA a nechcem prekročiť 12 hodinovú smenu (aby som nepotreboval 2 vodičov). Zast. Za Traťou je dnešná K váhu, rátam s okružným obratom. Víkendová doprava k cintorínu a Za trať by si nejakých cestujúcich získať mohla. Ale možné by bolo zrušiť na l.2 závleky cez ZVS. Linku 3 som zatiaľ neposiloval, nechávam ju ako účelovú. Možnosť zriadenia l.5 (5 lebo 4 som navrhoval do Ilavy k nemocnici do budúcna) v trase Priemyselná zóna-TESCO-kolonky-SPŠ-ZVS-rozptyl-ZŤS alebo Priem. zóna-TESCO-Pod Hájom-ZVS-ZŤS-Prejta, s možnými prejazdami na l.3. Kurzy v X by boli 2 denný na 1 (5-17) a "šejdr" na 2 (5:30-8:30, 13:00-19:30), 1 kurz v 6 (5.30-17) aj +(10-19:30) pre obe linky.A predplatný ročný lístok by stál okolo 45-50 eur na osobu, polovičný okolo 25-30 eur, s možnosťou zľavy pre školákov. Pre 70+ by stál "symbolické" 1 euro a fungoval by ako doklad veku.
Tiež mi prišlo debilné, prečo aut.stanica. Sme asi jediné mesto na slovensku, ktoré má autobusovú stanicu pol hodinu od stredu mesta v starej priemyselnej oblasti bez zastavovania diaľkových liniek

MA MHD
Pridal: Romčo
Dátum: 14. 11. 2016 10:42
SAD Trenčín a.s. zaradila do svojho vozového parku 11.11.2016 - 30 nových autobusov IVECO Crossway 10.8
Vozidlá budú rozdelené do jednotlivých prevádzok spoločnosti. Zaradenie nových vozidiel zníži priemerný vek autobusov z 8,07 roka na 6,82 roka.
Info & foto: tsk.sk
Zdroj www.mestskadoprava.net