Reakcia na: moloth #9435:
Mne sa takéto vymetáky tiež moc nepozdávajú, hlavne keď sú to úzke uličky a žije tam kopa sociek, čo parkuje svoje plechovky na chodníkoch (na sídlisku by som to ešte pochopil, ale vo vidieckej zástavbe je to prejav zaostalosti). Dôvodom však asi bude šetrenie.Ak by L5 nevymetala Hanzlíkovú a L6 Záblatie, to máš v pracovné dni ušetrených 7+19 zachádzok, čo by vyšlo na 73,9 kilometra.
Aby som zbytočne nepodkopával tvoju myšlienku, tak by sa spravil spoj iba na autobusovú stanicu; nebudeme ho zbytočne ťahať až na juh. To je 7,1 km tam a 6,8 km späť, čo by ti vystačilo na päť jázd na stanicu a päť jázd späť do Záblatia s rezervou 4 kilometre.
Ja by som si radšej počkal, až sa to tam trocha viac zastavia a zahustí, aby počet obyvateľov mal potenciál naplniť tie autobusy aj bez takýchto zachádzok.
moloth
Idem mi hlavne o prehladnosť v systéme aby som našiel spoje na daný smer na jednom CP a nie, že v sedle a cez víkendy musím čumieť na 13 a 26 (iba víkend) a pracovné dni L3. Podľa mňa má L3 potenciál na to, aby bola celotýždennou linkou s i=30/60/30//60-120 a spolu s L6 nosnou pre Detské mestečko. Takisto nechápem aký má význam L26, ktorá takmer nepremáva. Tiež nie je lepšie využiť L3 a z nej aby ľudia prestúpili na 24/25 na Legionárskej? Len teraz pri systéme bordelárskom ako vyzerá CP L3 že z Juhu máme rozostupy 30-31-45 min a poobede 40 na 5 spojoch, avšak opačne totálny mrdník, zo Záblatia 70-50-20 a poobede 45-45-30-45 a na Dlhých honoch už s vloženými spojmi je 20-52-15-35-20 a poobede 42-45-30-75. Nechápem ozaj ako toto niekto dokáže že v smere späť mu výjdu úplne iné intervaly ako naspäť. No jedno poviem možno sproste ale na takúto MHD by som z auta nepresadol a z vysoka by som na ňu sral, aj keď tu snaha bola zlepšiť stav, ale akosi muchy pôvodného systému ostali.