Reply on: moloth #9459:
V Trenčíne som bol rozhodne rádovo viackrát ako ty, náš minikotlebík, pochádzal odtiaľ jeden z mojich starých rodičov a veľa jeho bratov a sestier v Trenčíne ostalo, v Trenčíne mám dobrého kamaráta, ktorého pravidelne navštevujem, najmenje dvakrát ročne sa zúčastním hromadnej akcie v Trenčíne a nepriek tomu si nedovoľujem mať k jeho MHD také blbé kecy ako ty, minikotlebík. Bež radšej hliadkovať do vlaku.
moloth
Idem mi hlavne o prehladnosť v systéme aby som našiel spoje na daný smer na jednom CP a nie, že v sedle a cez víkendy musím čumieť na 13 a 26 (iba víkend) a pracovné dni L3. Podľa mňa má L3 potenciál na to, aby bola celotýždennou linkou s i=30/60/30//60-120 a spolu s L6 nosnou pre Detské mestečko. Takisto nechápem aký má význam L26, ktorá takmer nepremáva. Tiež nie je lepšie využiť L3 a z nej aby ľudia prestúpili na 24/25 na Legionárskej? Len teraz pri systéme bordelárskom ako vyzerá CP L3 že z Juhu máme rozostupy 30-31-45 min a poobede 40 na 5 spojoch, avšak opačne totálny mrdník, zo Záblatia 70-50-20 a poobede 45-45-30-45 a na Dlhých honoch už s vloženými spojmi je 20-52-15-35-20 a poobede 42-45-30-75. Nechápem ozaj ako toto niekto dokáže že v smere späť mu výjdu úplne iné intervaly ako naspäť. No jedno poviem možno sproste ale na takúto MHD by som z auta nepresadol a z vysoka by som na ňu sral, aj keď tu snaha bola zlepšiť stav, ale akosi muchy pôvodného systému ostali.