Reakcia na: Marek6283 #9189:
no ak by ten pán pozrel predošlý návrh, ozaj môže byť rád, že je tu toto. Linka 21 je síce spätá s Opatovou, ale aj s Električnou a Juhom II. Preto si myslím, že lepšie je iné číslo, a tým číslom 4 je to tiež spojené s Opatovou, keďže tam jazdí i dnes. Síce tým "padá" legendárna osemnástka, ale práve v záujme najlepšieho dobra (alebo najmenšieho zla) je variant s číslom 4 best of.K linke 7: tie 4 páry spojov v Kubrici oželejú, keď im posilnia 11, a ak sa mal systém protismerných dvojičiek aplikovať (na žilinský spôsob), tak 1-11 neprichádzalo do úvahy, 2-12, 3-13 tiež nie, 5-15 by bolo spájané so starými linkami, 6-16 to isté, tak 7-17 vyšiel ako najlepšie: jednak číslo 7 na Zlatovskej poznajú, 17 zase na Juhu i Soblahovskej. A zase urobiť napríklad linky 29 a 30 by bolo také považskobystrické ? Takže ja dvojičke 7-17 tlieskam.
Subjektíne pocity, samozrejme, sú u každého iné - ja by som osobne bol zato, aby linka 4 bola radšej linkou 18, s ktorou má celú trasu rovnakú, ale pre tú Opatovú je to lepšie. Linka 12 by mohla byť linkou 10, ktorá je s Novinami spojená historicky. Ale zase aj s Nozdrkovcami...a tak podobne. Takže linky 1,2,3,4,5,6,7,8,11,12,13,17,22,23,24,25,26,28 a 50 sú veľmi akceptovateľné. Naviac, linky 1-11 vytvárajú pre oblasť Kubrej číselnú "pohodu", rovnako 2-12 v Biksupiciach, 3-13 za mostami a 7-17 celým okruhom.
Tak ja len tolko...
MA MHD
Aj keď teda, zas mi nie je jasné či sa Radegast spraví aj v prípade, že by sa robilo Záblatie. Či teda budú môcť byť obidve alebo len jedna z nich?
Každopádne, už mi to Záblatie tak nevadí.
A pevne verím, že sa gymnázium podarí presadiť (ak nie kompletná obnova, tak aspoň kasselák a oprava povrchu - aspoň asfaltom) ?