Ešte raz sa dívam na ten 17,6 tisícový paškvil od klobáskových inžinierov z DIC a pýtam sa, ako to mysleli s tou linkou 3 cez víkendy, keď:
navrhli príchody na žst o XX:39, hoci rýchliky smer Košice odchádzajú o N:26, (N:26 znamená nepárna hodina 26 minúta), osobné vlaky smer Žilina odchádzajú o N:31... takže sa vôbec nesíhajú
smer Bratilsava nič moc tak isto, rýchliky odchádzajú o P:34, osobné o P:43 - jedine tieto osobné vlaky sa dajú horko-ťažko stihnúť len tým čo majú veľmi dobrú kondičku a majú lístky už zakúpené opredu.
A opačne - ako sa na Juh dopravia cestujúci ktorí do Trenčína pricestovali vlakom?
Odchod MHD linky č. 3 cez víkendy klobáskoví inžinieri z DICu stanovili za 17,5 tisíca eur na XX:30, takže stíhať budú asi len cestujúci z osobného vlaku z N.Mesta (príchod o N:15) a s odretými ušami z rýchliku z Bratislavy s príchodom o N:24- rýchlik nesmie meškať ani minútu, čo sa málokedy stáva. Smolu budú mať cestujúci zo Žiliny. osobný vlak príde o P:26 a rýchlik o P:32 - nestíhačka.
Takto si predstavujú integráciu MHD do žel. dopravy? Veď je to CHORÉ NA HLAVU
Páni klobáskoví inžinieri z DIC, ani mi nemusíte dať 17,5 tisíca Eur a ja vám prezradím, aké časy by najlepšie cestujúcim vyhovovali: príchod linky č. 3 na žst o XX:15 (príčom prvý spoj by prichádzal o 5:05 vzhľadom k tomu že prvý rýchlik odchádza mimo takt o niečo skôr - 5:15... a odchody zo žst. o XX:45... s tým že posledný spoj by išiel o 22:55, lebo posledný vlak z Košíc má príchod 22:48... čo vy na to? Odborníci? A keby ste ešte tak vymysleli bonus - vytvoriť grafikon tak aby vedel absorbovať čakanie na event. meškajúce vlaky povedzme do 5 či 10 min... to už asi blúznim vo svojich fantasmagorických snách, že...
navrhli príchody na žst o XX:39, hoci rýchliky smer Košice odchádzajú o N:26, (N:26 znamená nepárna hodina 26 minúta), osobné vlaky smer Žilina odchádzajú o N:31... takže sa vôbec nesíhajú
smer Bratilsava nič moc tak isto, rýchliky odchádzajú o P:34, osobné o P:43 - jedine tieto osobné vlaky sa dajú horko-ťažko stihnúť len tým čo majú veľmi dobrú kondičku a majú lístky už zakúpené opredu.
A opačne - ako sa na Juh dopravia cestujúci ktorí do Trenčína pricestovali vlakom?
Odchod MHD linky č. 3 cez víkendy klobáskoví inžinieri z DICu stanovili za 17,5 tisíca eur na XX:30, takže stíhať budú asi len cestujúci z osobného vlaku z N.Mesta (príchod o N:15) a s odretými ušami z rýchliku z Bratislavy s príchodom o N:24- rýchlik nesmie meškať ani minútu, čo sa málokedy stáva. Smolu budú mať cestujúci zo Žiliny. osobný vlak príde o P:26 a rýchlik o P:32 - nestíhačka.
Takto si predstavujú integráciu MHD do žel. dopravy? Veď je to CHORÉ NA HLAVU
Páni klobáskoví inžinieri z DIC, ani mi nemusíte dať 17,5 tisíca Eur a ja vám prezradím, aké časy by najlepšie cestujúcim vyhovovali: príchod linky č. 3 na žst o XX:15 (príčom prvý spoj by prichádzal o 5:05 vzhľadom k tomu že prvý rýchlik odchádza mimo takt o niečo skôr - 5:15... a odchody zo žst. o XX:45... s tým že posledný spoj by išiel o 22:55, lebo posledný vlak z Košíc má príchod 22:48... čo vy na to? Odborníci? A keby ste ešte tak vymysleli bonus - vytvoriť grafikon tak aby vedel absorbovať čakanie na event. meškajúce vlaky povedzme do 5 či 10 min... to už asi blúznim vo svojich fantasmagorických snách, že...
draxter
http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Info01wm.pdf
Spracovateľ novej koncepcie - DIC Bratislava ? dopadneme ak v TT, dúfam, že poslanci budú mať rozum a neskončíme ako v BB či PO, kde to boli len vyhodené peniaze. Už sa teším na paranormálne linky ako v BB, kde navrhovali expresnú bus linku po trase trolejbusu alebo "special connection" dvoch ulíc jedného sídliska tak, že na cestu do centra bolo treba prestup.
Nechám sa prekvapiť, ale som skeptický po skúsenostiach v iných mestách. A poďme si tipnúť, koľko v tom bude zase chýb ?