Reakcia na: Marek6283 #7972:
No naozaj je tu veľa nového , ale teší ma to že sa konečne spravila tá Legionárska. Včera som išiel linkou 17 a naschvál som sa kukal na tej Legionárskej ako to bude s tým kaselákom a ide celkom dobre. Dúfam že sa v rekonštrukciách bude pokračovať. Ale aj Braneckého je dobre spravená , často cestujem do mesta tak aj som rád že sa to konečne spravilo , už tam chýba len nástupište ale hádam aj toho sa dočkáme. Čo sa týka Citelisu 61 tak som ho včera videl na L1 keď som čakal na 17 na Rozmarínovej. A potom som ho videl aj keď stúpal na JUH na tej istej 1 ale poriadne sa z neho dymilo , len aby ho za chvíľu nevyradili.
kvorka
Odstrašujúcim príkladom šetrenia na kapacite v duchu hesla "nech to stojí, čo to stojí" je väčšina slovenských podnikov SAD, resp. ich nástupcov. A to ako v segmente mestskej, tak aj prímestskej dopravy. Článkové vozidlá tieto spoločnosti vo veľkom nahrádzali vozidlami kratšími bez zvýšenia počtu spojov, čo malo po čase za následok taký odliv cestujúcich, že tam kratšie vozidlá začali kapacitne postačovať.
- v ZA na linke 3 nahradili z 5-tich kĺbových poradí tri klasickými 12-mtrovými trolejbusmi. Pamätáte sa ešte, ako sme sa tlačili v Ikarusoch na linkách 1,5,8,17,18,22? Jednoducho sa v roku 2006 vyradili a kĺbaky ostali len 4. Dnes ich je síce 5, ale vieme ako to je s tým piatym...a potom že ľudia sa nechceli tlačiť, presedlali do IAD. Presne je to v duchu hesla šetrilo sa na nesprávnych miestach a spoje sa nepridali.