Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #4903:


a) v tomto pripade ma trochu odradza aj zaradenie 711/I, ktora viacmenej prebyvala len na L18/15 (ak sa mylim tak pardon) a na stanici by som ju necakal, nepamatam sa, ze by jazdila na inych linkach ako v pripade nastupcu, ktoremu pribudla L22

b) jasne, 714 mozme vylucit

c) pre mna stale favorit

d) u 717 boli po roku 2000 viacere kridla dveri vymienane, na mhdtn som jeho kartu robil podla vsetkych dostupnych fotiek a malo by to odrazat skutocny stav, t.j. iny odtien a presklene casti aj v dolnom rade u viacerych dveri

e) znova som na to hodil okom a mam len jedinu vyhradu. Vsimnime si zretelnu masivnu gumoplastovu listu - toto je pomerne bezny komponent, ktory zvykol na vozoch vydrzat celu ich prevadzku, pokial "nekupili" nejaku vacsiu ranu z boku. A prave toto olistovanie mi na 845 chyba a to uz dokonca na fotkach z roku 2001. kazdopadne ta plenta je velka zhoda!!!

Davam este do pozornosti bocny stresny priestor nad lavym spatakom, pripada mi to ako otvory alebo uchyty na provizornu antenu, moze to byt zachytny bod, hm?
Reakcia na: Petrox #4902:
veruže súhlasím. A pridám trochu svojej vlastnej špekulácie vo vzťahu k tomu neznámemu Ikarusu:
a) TN-711AM I: ten nezmámy má určite špz TNA - to je celkom dobre poznať. Takže TNA-09-20 by celkom sedela aj z pohľadu tej deviatky. Ja osobne si pamätám aj výraznú bielu priečku v prednom skle, čo aj tento bus spĺňa. Proti mi hovorí držiak linkovej tabule, ktorý býval hore čo si ja pamätám.

b) TN-714AM: môžeme ho vylúčiť, lebo ten mal prvú pravú dvojicu okien opačne. Keď som si zazúmoval náš neznámy, je zreteľná priečka aj na prvom okne.

c) TN-715AM: tento by som nevylúčil s ohľadom na to, že špz bola TNA-10-34.

d) TN-717AM: za neho hovorí aj jeho špz TNA-10-54, proti nemu hovorí to nezvyčajné uspodiadanie dverových krídel. Také si na bordových Ikarusoch ozaj nepamätám nikde. Otázka je, či to nie je dôsledok prelakovania a nejakej opravy.

e) TN-845BP: na tento voz sedia všetky znaky. Páni, je to ON!!! POzrite aj na tú oranžovú roletu: http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=25564&idg=965&gi=40&gn=20&gs=e&gsd=
Takže ja by som povedal, že je, aj špz sedí je to rad "TNA". Súhlasíš Petrox?

f) #1832/II (ex BA) farbou by to mohol byť on, ale skôr nie.
Reakcia na: milan002 #4899:
ved to, s urcitostou 100% sa ten neidentifikovatelny Ikarus neda zaradit. Disky na 711 to je kapitola sama o sebe ? Viem ze aj ex Kladno 711/II mal po prichode do TN najprv len povodne, je to videt aj na prvych fotkach, neskor dostal tie biele. Zakladny problem je, ze fotky 711/I nemame.

Re #4900 kvorka: priklanam sa k tej prvej casti, ze ten neznamy Ikarus by mohol byt 1832/II z BA. TN 88-69 nebude z BA, ta samotna SPZ to podla mna vylucuje, taketo cisla dostavali vozy v TN okolo roku 86-87 a 1832/II sem z BA dosiel az v januari 1993.

Cize ked to zhrniem, neznamy Ikarus by mohol byt (opravte ma ak sa mylim): 711/I, 714, 715, 717, 845 alebo 1832/II (ex BA).
Reakcia na: kvorka #4900:
dopĺŃma čo som vymazal omylom: "...voz, ktorý neskôr jazdil PAL v Ilavskom závode ako PX-77-43?
Reakcia na: Marek6283 #4898:
inak nemohol by to byť voz
Re #4897 Petrox: ten Ikarus s neznámym číslom je podľa mňa tento: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2f2c24293a2f36eff2212c24293a2f36ef1f&id=2592
Žiadny iný Ikarus totiž nemal oranžové zásterky. Alebo je tým bratislavským práve vozidlo TN-88-69. Určite jedno z toho. ?
Reakcia na: Petrox #4896:
nie, TN-711AM II je z Kladna, pamätám si ho ako prišiel ešte na českej špz. Práveže tie disky mňa upútali, pretože viem, že TN-711AM (I, TNA-09-20) mal spočiatku trileksky. Potom mu ich vymenili, takže svietili tie kolesá dobre na bielo ? Ale netvrdím, že je to 100%, len podľa toho čo si spomínam.
Reakcia na: Petrox #4897:
Nooo,skoro by to sedelo...na tychto starych fotkach je to skreslene ale si sa skoro trafil!
Reakcia na: Marek6283 #4886:
k teme oranzovy Ikarus, predchodca 659: pre porovnanie prikladam jeden ex blavacky Ikarus, co skoncil v PB aby sme sa dohodli na tej farbe, resp. odtieni. Priblizuje sa tato farba tomu nasemu? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=1642&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=2674

Ked hovoris, ze bol celooranzovy, znamena to aj oranzove okenne stlpiky ci nebodaj aj dvere? Inac zamerne som vybral povazskobystricku 280.08, nemohol ten voz o ktorom sa bavime skoncit v OZ PB po vyradeni v TN? (ten voz na fotke to pochopitelne neni ) ?
Reakcia na: milan002 #4894:
problem je v tom, ze pokial sa ja pamatam tak TNA 09-20 nemal biele disky a Bohuzial neviem ani o ziadnej fotke, s ktorou by sa to dalo porovnat ? Zrejme porovnavas TNA 09-20 s TN-711 AM/II, to su vsak 2 rozdielne vozy.
Reakcia na: kvorka #4893:
tento lin nezaškodí pripomenúť: http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000143272/mhd_do_oz_bela_01042010.pdf

Takže na linkách 24 a 25 už asi neplatia rovnaké pravidlá ako pre celú MHD? Cez víkend som videl #71 na L25 takú natrieskanú, že prímestské vozy s menšou kapacitou to nebudú zvládať. Rovnako ráno by sa hodil aj nejaký kĺb na L24 ráno o 08:00. Toto je pre trenčanov podraz! ?
Nádherné fotky zo začiatku 90-tych rokov. Inak toto je TNA-09-20: http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=62439&idt=u&idg=4681&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Skúske si to priblížiť, poznať to aj podľa nabielo natretých diskov a vpredu chýbajúcej jednej "čiernej ozdoby" bieleho nárazníka. ?
Reakcia na: milan005 #4892:
čo bráni SAD vymeniť tlmiče na #71? Prípadne zgenerálkovať motor? Leď to ide u C743, tak to určite ide i u B932.

PS: nie všetky Karosy C934 boli prestriekané do mdorej metalízy: TN-798AU (Nemšová-Trenčín) ostala v pôvodnom modro-bielom.
Reakcia na: N/A #4889:

Dnes som isiel "novym" busom na L24. Bol som ale velmi milo prekvapeny, zdal sa mi v lepsom stave ako #71. Zvonku velmi pekny, vovnutri taktiez, pohodlne sedadla, motor ma dobry zvuk...tlmice a naprava paradne nie ako na #71.
Bus ktory nahradil #71 ma SPZ NM-435AT a ma tabule EMtest vsetky 3 a dokonca aj vnutornu.
Bus ktory by mal nahradit #40 ma SPZ TN-747AM a ma taktiez tabule Emtest.
Takze moje obavy z tychto busov boli velmi nepodlozene, ymslim ze to neni az take strasne ako som cakal. Sami mozete zhodnotit po jazde s nimi
Reakcia na: N/A #4889:
už som ju videl aj ja. Je to smutné, a hanba zároveň. Mesto a SAD sa predsa dohodli, že do konca roka 2009 bude vozový park MHD obmenený. Avšak teraz je krásne vidno, že reči sú reči a chlieb sa je.
a) nemajú náhodou tie C743 už viac ako 16 rokov?
b) nejedná sa náhodou o prímestské busy na MHD?
c) nie sú náhodou tieto busy v rozpore so zmluvou o výkone vop verejnom záujme?
d) keď už by sme zažmúrili vyššie uvedené 3 oči, prečo sú na zálohe busy 1x B 952E #40), 2x B 932E #71 a #72) a 1x B 932 #73) mestského prevedenia, a riadne nasadené busy prímestské?
❓ ❓ ❓ ? ? ?
Reakcia na: draxter #4883:
Však je to fascinujúce, že niekto má také parádne fotky a je ochotný ich aj zverejniť. Skutočne klobúk dole. ? Ja som v siedmom nebi ? a už sa neviem dočkať svojho mesta.
Reakcia na: TorpedoLuky #4888:
nevies SPZ tej C 734?
Reakcia na: Petrox #4887:
Bolo by dobre pridat fotku NM karosy c 734 na L24 dnes som ju videl prvykrat a ma aj nalepku asko naboku ? a aj dalsie sucasne vozidla aj 73 v jej cervenom prevedeni s tabulou
Reakcia na: kvorka #4885:
skor nie, 683ku cize 04-54 mas na tejto fotke: http://www.k-report.net/ukazobrazek.php?soubor=435069.jpg&httpref=2484/183532

Medzi zabermi je odstup len 1 mesiac a tych rozdielov medzi oboma vozmi je dost, 683ka to podla mna nebude.
Reakcia na: draxter #4883:
Pekne fotecky,ale ten Ikarus co som myslel tu zial nie je.Bol celooranzovy,ani bordovy ,ani cerveny,trosku svetlejsia oranzova od tej karosy 8-ktora bola prelakovana koli jednemu mob.operatorovi...
Ten ak niekto ma na fotke,to bude unikat...len asi nepozna tuto vasu stranku... ? Nahradil ho na l.c.5 modry dvojdverovy Ikarus ,ktory v ramci redukcie spojov zrusili z MMD TN-Soblahov,ten tu na fotkach je.
Reakcia na: draxter #4882:
podľa mňa je to TN-683AM (TNA-04-54).
Re #4884 Petrox: vynikajúce zábery, je možné vidieť aj TN-99-07, ktorý potom dlho ešte premávala na L22. Tu ju možno vidieť na len 3 roky premávajúcej L23. ?

Ďalej je tam B731 TN-82-83! Na linke 3! Rovnako tak TNA-07-05 na linke 1 (vtedy raritne sólo na L1) na Juhu I.

TNA-06-89 na domovskej linke 11 v Kubrici, námestie.

Ten Ikarus 280.08 TN-88-69 je na linke 8 na železničnej stanici, čo znamená že je to robotnícky spoj L8, ktoré ešte aj v CP1994 končili na tom veľkom obratisku (dnes TRENS).

Nádhera ❤

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.