prenadherne a neskutocne hodnotne zabery!!! kopa udajov v nasich evidenciach sa tymto potvrdilo, mnoho faktov je inak nez sme si mysleli. smekam pred clovekom, ktory toto hodil na web, zasluzi si flasku!
Re #4878 erik.pauer: ja som toho moc z Ikarusov nenafotil, skutocne len 758 sa mi podarilo na Juhu
Re #4882 draxter: podla mojho nazoru nie, ten odtien na fotke je mierne skresleny ale myslim, ze prave takto vypadala standardna bordova na nasich ikarusoch pred ich prelakovanim; pripominam dalsi dolezity fakt - nema trilexy a vzhladom na celkovy stav odhadujem, ze pojde o novsi voz, vyrobeny cca. 1990 (moj tip je 715 alebo 717 v povodnom laku).
Re #4883 draxter: toto je skutocna zberatelska lahodka a v podstate aj prelom v zaznamoch, jak uz poznamenal Draxter! vzhladom na SPZ ide o najstarsi EVIDOVANY trenciansky Ikarus, prekonal dokonca aj 642/I. ked sa budeme drzat SPZ, vyrobu a sprevadzkovanie bych odhadoval na roky 1986-87. zaujala ma lista na cele medzi smerovkami, tazko povedat ci ide o skraslovaci pokus nasich vodicov alebo to tam je od vyroby, starsie serie klasickej .08-cky zpred roku 1985 podobne listy dostavali, no toto uz bude skor .08/Acko. dalsiu debatu a zistenia okolo tohto vozu ocakavam so zatajenym dychom ?
napíš mi e-mail (hoď odkazy čoho sa to týka) a napravím to, nie som si vedomý, že by som Ťa ja niekde vynechával. Určite si Ťa tu vážime, takže by som bol nerád keby si sa Ty (alebo aj niekto iný) cítil ukrivdený. Daj mi vedieť čo najskôr. ?
Borci, musim uznat, ze som dost sklamany potom ako som zistil, ze ma niekto (pre mna) z nepochopitelnych dovodov vymazal spomedzi spoluautorov niektorych clankov na trencianskej imhd.sk. Tyka sa to clankov o autobusoch B 732, B 932, B 952, B 961 a Citelis 12M, co myslim neni malo. Roky som medzi autormi figuroval ja, pripadne odvolavka na web mhdtn, nechapem komu a cim tento stav vadil, nakolko som pri zrode trencianskej sekcie imhd ochotne poskytol svoje slova, lepsie povedane cele state. Podla toho co vidim tak usudzujem, ze problemom bol zrejme spominany odkaz na stranky mhdtn, co mi teda hlava nebere, kedze predmetny text je skutocne odtial! Ale budiz, ak to bolo niekomu trnom v oku, stacilo to prepisat na moj nick a boli by sme spokojni vsetci.
V dôsledku obmedzení súvisiacich s výstavbou za mostami bude možné vidieť L3 a 13 premávať obojsmerne po ul. Sigôtky. Rovnako pri uzávierke Brnianskej ulice a ul. Duklianskych hrdinov budú obmedzenia na Zlatovskej. Kde sa budú otáčať L5,6,7,15?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petrox
Re #4878 erik.pauer: ja som toho moc z Ikarusov nenafotil, skutocne len 758 sa mi podarilo na Juhu
Re #4880 draxter: thanks, uz pozeral a dakujem ?
Re #4882 draxter: podla mojho nazoru nie, ten odtien na fotke je mierne skresleny ale myslim, ze prave takto vypadala standardna bordova na nasich ikarusoch pred ich prelakovanim; pripominam dalsi dolezity fakt - nema trilexy a vzhladom na celkovy stav odhadujem, ze pojde o novsi voz, vyrobeny cca. 1990 (moj tip je 715 alebo 717 v povodnom laku).
Re #4883 draxter: toto je skutocna zberatelska lahodka a v podstate aj prelom v zaznamoch, jak uz poznamenal Draxter! vzhladom na SPZ ide o najstarsi EVIDOVANY trenciansky Ikarus, prekonal dokonca aj 642/I. ked sa budeme drzat SPZ, vyrobu a sprevadzkovanie bych odhadoval na roky 1986-87. zaujala ma lista na cele medzi smerovkami, tazko povedat ci ide o skraslovaci pokus nasich vodicov alebo to tam je od vyroby, starsie serie klasickej .08-cky zpred roku 1985 podobne listy dostavali, no toto uz bude skor .08/Acko. dalsiu debatu a zistenia okolo tohto vozu ocakavam so zatajenym dychom ?