Reakcia na: Marek6283 #4422:
tak marek ty si slusny vodic, ktory jazdi podla pravidiel, samozrejme ak nikto nestoji ani nezvoni naco stat pod Juhom, ked sa minie zbytocne aj viac nafty na rozbeh aj sa strati cas...ale tvoji kolegovia niektori nezastavia ani ked clovek stoji, ani ked zvoni...bol som tak svedkom zo 44 na ul. L. Starka a videl to aj kvorka...a nestalo sa to raz a je vyse takych expertov. a myslim ze uz ked si clovek aj zazvoni tak to je vylozena drzost, zvlast pri starsich ludoch, mne je jedno aj ked o zastavku vyse sa zvezem a prejdem peso...bolo by dobre naozaj urcit presne ktore zastavky su na znamenie (podla mna urcite Pod Juhom, BAUMAX, COV, Nova Kubra a snad aj niektore zastavky v Kubrej alebo Zablatska, kpt. Nalepku). Inak pre teba aj tvojho kolegu Milana pochvala, patrite v TN k elite 
radob
Tak sa nám zmenil 13.12.2009 cestovný poriadok na železnici. Niečo pribudlo, niečo sa posunulo - len stratová nočná MHD miesto prispôsobenia sa bude naďalej jazdiť presne v rovnakých časoch a bude natŕčať ruku a pýtať za cestovné nekresťanské peniaze.
Ale pekne po poriadku. Z Bratislavy začal v piatky jazdiť vláčik R1615 Domaša, ktorý má príchod do TN o 23:38 hod. V tejto polohe vláčik minule nejazdil. Nočný spoj č. 50 má odchod o 23:30 hod., pýtam sa PREČO???
Ďalší nočný vlak z Blavy má príchod presne o hodinu, o 0:38 hod. Jedná sa o rýchlik 615 Zemplín, tento voľakedy jazdil v časovej polohe o 1 hod. neskoršie (vtedy bol príchod o 1:38 hod, vtedy aj nočný spoj o 1:45 jazdieval A SAMOZREJME JAZDÍ AJ DOTERAZ i keď neviem pre koho). Nočný spoj odíde z žel. st. o 0:30 , čiže o 8 min. skôr. PREČO???
Pýtam sa - AKO JE TO MOŽNÉ takto hlúpo stanoviť odchody nočnej linky??? Kto to má na starosti? Alebo nikto? Asi vozenie vzduchu so štedrými dotáciami z mesta je pre dopravcu SAD TN jednoduchšie, ako voziť cestujúcich. Veď čo ak nebodaj vlak bude meškať, ešte by niektorí cestujúci chceli aby šofér nočného spoja nebodaj na nich vyčkával. Kto to kedy videl, za tých pár šupov a takéto starosti. Radšej nevoziť nikoho, iba vzduch, natŕčať paprču za dotáciami keď nočnou linkou temer nikto necestuje a nemať žiadne zbytočné problémy. Veď čo ak železnice zasa o rok zmenia cestovný poriadok?