Reakcia na: kvorka #16800:
Určite súhlasím s tým, že návrh stanice je zlý. Na malý priestor je natlačených toľko nástupišť PAL, že keď sa prejde z 10,6 metrových Crosswayov na čosi väčšie (úplne stačí štandardný 12-metrový voz), trčiacimi zadkami sa vzájomne zablokujú. Toto zlé rozvrhnutie priestoru úplne zaklincoval spiatočnícky ODI, ktorý trval na zmene prednosti v jazde do tej podoby, že bus MHD bude dávať pri prejazde stanicou prednosť dvakrát.Ale dovolím si tvrdiť, že ak by spoje PAL končiace v meste robili "kolečko", bol by si prvý, čo by kričal, aká je to dezintegrácia. Ak už v súčasnosti jazdia z AS spoje končiace v rámci mesta za mestskú tarifu a v horizonte blízkych rokov sa doprava v rámci TSK a ŽSK bude konečne integrovať, neexistuje jediný dôvod, prečo by spoje PAL mali stáť inde ako na nástupištiach MHD...
kvorka