Áno, je to maslo dopravcu. Mal som toho teraz veľa, termín uzávierky sa viackrát menil a napokon som ho nestihol.
Na druhej strane ide o zmenu s minimálnym dopadom na minimum cestujúcich. Ešte pred pár rokmi by nikomu k takej prkotine ani nenapadlo písať oznam a v mnohých prevádzkach sa to nerobieva dodnes.
Za oneskorenie sa ospravedlňujem, ale nemyslím si, že niekto došiel k škode.
Za mňa je to maslo mesta. Dopravca to totiž dal tiež len dnes. Mesto ako stavebný úrad predsa vydávali povolenie, podmienky a pod., čiže čisto jeho chyba. A dáko sa to množí zase
Vidím, že rekonštrukcie zastávok alebo zmeny vyvolané inými než pravidelnými úpravami sa poslednú dobu ohlasujú v rozpore so zákonom - Hodzova, kotolňa až od dnes! Rovnako na stránke dopravcu. By ma zaujímalo, odkedy vie Mesto TN o tom a či oznámilo dopravcovi toto včas a dopravca porušuje povinnosť, alebo porušuje toto mesto Trenčín.
Žiadne zmeny, ktoré by uľahčili vytvoriť ideálny prípoj nebudú. Jediná väčšia až od júna, kedy všetky Považany pôjdu až do Žiliny. Inak návrh je zatiaľ takto do Žiliny/Košíc vlaky r, ex, os:
xx:21, xx:39, xx:52
do Bratislavy/Nového Mesta n V. vlaky ex, r, os:
xx:23, xx:41, xx:44
K tomu sa aj v terajšom gvd, aj v návrhu podľa časov vyššie, len ťažko urobí ideálny prípoj. Respektíve naopak, môžeš príchod 23ky posunúť kdekoľvek od xx:18 na skôr, trebárs až po xx:03, budeš si na to vedieť nájsť argumenty - a cestujúci bude musieť stále hľadať kompromisnú kombináciu MHD+vlak pre svoje potreby.
A to nerátam rôzne nesystémovo vylobované Kriváne, či súkromné kšefty Regiojetu.
Ešte doplním, že časová poloha L23 je okrem prekladu podľa mňa už celkom optimálna aj pre ľudí, ktorí idú na Ex smer Košice, s príchodom hh:35 a odchodom hh:38. Myslím si, že pre ľudí, ktorí idú diaľkovú cestu, prípadne s batožinou alebo si kupujú lístok pri pokladni a z tohto dôvodu potrebujú časovú rezervu, je príchod L23 použiteľný.
Často na prípoje k vlakom a od vlakov dostávame podnety od cestujúcich, ale treba tiež pripomenúť, že vlaky do Trenčína príchádzajú v rozostupe nie 30/30 ale približne 20/40. Preto ak máme na linkách mimo špičku buď polhodinový alebo hodinový interval, vždy budú určité kompromisy potrebné aj zo strany cestujúcich.
Tí Južania, ktorí chcú cestovať spomínanými vlakmi, podľa mňa používajú L1, ktorá na AS prichádza xx:07.
Samozrejme, technicky by posunúť L23 šlo, ale bolo by to za cenu zhoršenia rovnomernosti intervalu k MAXu (zbytočne sa časovo priblíži k L1). Grafikon je vždy o prioritách a kompromisoch.
Tá 23 by mohla z Východnej odchádzať už xx:01. Teraz príde na Žel. Stanicu xx:18 a vlak do ZA odchádza xx:21, Ex do Bratislavy xx:24. Ja viem, že meškajú a stihnúť sa to dá. Ale predsa. Nie každý to vie a riskovať, že pre 2 min. nechytím Ex sa nikomu nechce.
No kedže v Záblatí je len kaplnka, kde môže omša prebehnúť len na ceste, ktorá slúži zároveň slúži ako otoč autobusov predpokladám že tam auto nikto nezaparkuje. A uniká mi dôvod prečo by obyvateľ Záblatia šiel na omšu autom.
Tak tak. A dôvod, že prečo to vôbec treba, už nie je ani prezentovaný. Mne napadá, že aby auta mali kde parkovať....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marek6283