Takto krásne by to v TN mohlo (a už dávno malo) vyzerať:
https://imhd.sk/zv/galeria-media/u/19122/V-Leviciach-sa-to-hem%C5%BE%C3%AD-autobusmi/304112/ZV-868ES-linka-418-Levice-Ul-%C4%BDudov%C3%ADta-%C5%A0t%C3%BAra
https://imhd.sk/zv/galeria-media/u/19122/V-Leviciach-sa-to-hem%C5%BE%C3%AD-autobusmi/304112/ZV-868ES-linka-418-Levice-Ul-%C4%BDudov%C3%ADta-%C5%A0t%C3%BAra
milan005
Ale situácia tam bola už dlhšiu dobu neúnosná.
Avšak to, že sa niekto zatváril prekvapene v štýle že to je novinka (tým nemyslím nikoho tu) je smutné.
A smutné je tiež že sa to neriešilo už dávnejšie.
Smutné je tiež že niekto, niekedy v roku 2006 rozhodol že spoje PAD budú namiesto v smere hodinových ručičiek obchádzať štvrť proti smeru hodinových ručičiek = miesto pravých odbočení, ľavé odbočenie z Legionárskej na DH, stopka z DH na Inoveckú a v posledných rokoch, najmä po uzatvorení bierovského mostu otrasné vychádzanie z Inoveckej na Soblahovskú (to sa stále hovorí o zrýchľovaní). K tomu niekto odsúdil PAD a dohnal to do dnešného riešenia.
Postavil sa niekto na Dlhé Hony, obzrel si situáciu a zamyslel sa nad tým, že ak by sa jazdilo "historicky" a teda v smere hodinových ručičiek je tam zastávková nika kde sa kedysi zmestil parkujúci Ikarus, bus PAD a ešte aj prechádzajúci spoj L5 alebo 9?!
Nika mala 50 metrov.
Áno, rozumnejšie bolo otočiť PAD na stranu kde nika nie je. Slovenský rozum. Dôležitejšie je parkovisko.
A na zastávke "Družba" už by samozrejme stačil "plac" pre 1 bus.