Reakcia na: Pablo #14740:
Aktuálne realizujeme komunikáciu predovšetkým na sociálnych sieťach - v krátkych videách predstavujeme lokality s najvýraznejším posilnením MHD a odpovedáme na najčastejšie otázky zo všetkých mestských častí. V októbrovom vydaní INFO Trenčín je takmer celá druhá strana venovaná popisu zmien podľa liniek. Zároveň priebežne komunikujeme s obyvateľmi poštou, e-mailom, v rubrike Otázky a odpovede a aj vo forme správ a komentárov na sociálnych sieťach.V procese prípravy sú samozrejme aj grafiky do LCD panelov, informácie na zastávky a budeme pokračovať aj v komunikácii na webe mesta. Komunikáciu budeme zintenzívňovať postupne s blížiacim sa termínom zmien. Osobitne sa budeme venovať ešte školským spojom, zastávkam na znamenie či nočnej doprave. Kampaň máme nastavenú tak, aby sa všetci cestujúci, bez ohľadu na to, aký komunikačný kanál používajú, mali možnosť o zmenách dozvedieť. Žiaľ, aj keby sme vyrobili druhého Alzáka, ktorý by s takou mierou intenzity informoval o novej koncepcii, nepochybne sa 1. novembra nájdu cestujúci, ktorí budú prekvapení. Snažíme sa, aby takých bolo čo najmenej.
vlado54