Reakcia na: draxter #14613:
Pri tých posledných je to zrovna problém pretože v mnohých prípadoch majú prípoje "na dedinách" niekam ďalej po trase (Súča, DCA, Teplice, Motešice, mitická križovatka...) a mnohé zo spojov drží ich odchod pre dodržanie zákonných náležitostí vodiča. Prípadne v tých Motešiciach sú to prípoje na iného dopravcu (vodiči nevedia spolu komunikovať).Skôr som myslel to o čom sa to hovorilo aby boli lepšie možnosti dodržania prípoja bus+bus v rámci jedného dopravcu prostredníctvom "aktuálneho stavu na mape" ktorý by si vodič vedel zobraziť. Prípadne by videl aj meno vodiča ktorý mu robí prípoj a vedel by mu zavolať (môže tam byť striedač a pod.)
milan005
Ale napr. ak ide niekto k vlakom o 7:23 smer ZA, alebo 7:53 na osobák čo je celkom vhodný čas vyraziť niekam na výlet tak L1 aj 11 príde buď moc skoro alebo neskoro.
Teraz k vlaku 7:23 ide z Juhu L8 o 7:00, k vlaku 7:41 do BA L22 o 7:15 (to je zachované) a k vlaku 7:53 ide L11 o 7:25.
Z celého Juhu nejde nič medzi xx:17 a 47 do mesta (ak berieme Hasičská, stanica, OA najmä kvôli vlakom), starý grafikon bol za to kritizovaný ale nie je to v tomto prípade horšie?!