Celkom sa obávam spojenia Kubrice a Maxu „vo vybraných častiach dňa”. To akože každý druhý cez Sihoť? Pardon, ale pri intervale 30/60/60 je to smiešne. Zároveň chápem, že k tomuto kroku autorov prinútil nátlak verejnosti. Rovnako aj posun konkrétnych spojov podľa požiadaviek, čo môže vytvárať ďalšie nepravidelnosti v spoločných intervaloch. A ŽST Zlatovce je za mňa dosť škoda. Dúfam, že moje obavy CP vyvráti 

Pablo
Od 1.11. začneme po novom, po dlhom období ticha konečne správa. Zmeny ktoré sú zhrnuté v odkaze vyššie, sú konečne to čo koncepcii chýbalo a hlavne kopu hurá nápadov bolo opravnených napr. Derkova a L7 cez nové Zlatovce. Myslím že sa elegantne a konečne s rozumom autori postavili k nespokojnosti verejnosti a ich požiadavkám, viď Kubrica. Som zvedavý aký bude nový CP, ktorý očakávam budúci týždeň. Verím, že hyper časy z cintorína juh na Mateja Bela za 1 minútu zmenili na reálny čas ktorý zahŕňa odbavenie cestujúcich, otvorenie zatvorenie dverí (16 sekund) a hlavne nekonečné odbočenie vľavo. Ako sme sa báli, že tvrdohlavý majstri nám tu spravia kamikadze, tak môžem konštatovať že po tejto správe zmäkli tým správnym smerom a myslím že zmena bude fajn. Pozor ale! Opäť dvíham varovný prst! Očakávam, že po blamáži s kampaňou o navýšení cien tu konečne príde násobne intenzívnejšia kampaň, ktorá bude na ľudí vyskakovať z ladničky ako vince, bude všade. Aby sa neopakovalo že väčšina cestujúcich ani len netušila o navýšení a hykali, hykaju ako somare. Držím palce, za necelé 3 mesiace ideme na vec...