Reakcia na: milan005 #14250:
Veľmi rád poslúžim aj linkou, akou je napríklad šestka v "a" po 20. hodine:Spoj 6/123, odchod 20:35 zo Sihote IV
- na AS privezie od Sihote 2,4 cest.,
- na AS výstup 0,4 cest., nástup 5,6 cest., vo vozidle 7,6 cest.,
- na Hasičskej výstup 1,0 cest., nástup 9,8 cest., vo vozidle 16,4 cest.,
- zo Sihote za mosty ide priamo cca 1 cestujúci, z mesta ide do Zámostia 16,4 cestujúceho, čo podľa mňa rozhodne nie je málo.
Spoj 6/125, odchod 21:40 zo stanice
- na AS nástup 5,8 cest.,
- na Hasičskej nástup 9,2 cest., vo vozidle 15,0 cest., čo tiež nie je vôbec málo.
Michal Mazánik
Na margo porovnania ranných a večerných hodín ešte spomeniem, že nosné linky 1+22 a 8 nám ráno (medzi 4:00-7:59) privážajú z Juhu a Soblahovskej v priemere do mesta za všetky spoje dokopy 104,8 cestujúcich, večer (medzi 20:00-22:59) nám smerom z mesta na sídliská odvážajú až 156,1 cestujúcich. Údaje z rána sú počet cestujúcich vo vozidlách po odchode zo zastávky Legionárska smer Braneckého, večer po odchode zo zastávky Gymnázium smer Legionárska.
Tarifná politika ja vecou mesta, len by som rád zdôraznil, že dôvodom pre zvýšenie cestovného skutočne nie je zlepšenie ponuky vo večerných hodinách. Čo sa týka nárastu výkonov, "nové kilometre" sú investované predovšetkým do posilnenia nosných liniek 1, 8 a 24 - a to celodenne a celotýždenne (s výnimkou linky 8, ktorú posilňujeme len cez víkend), prípadne do posilnenia Vinohradov, aby mali obojsmerne celotýždenne rýchle spojenie s centrom. Zlepšenie večernej ponuky a zavedenie nočných liniek predstavuje absolútny zlomok z pridaných výkonov.
PS: neviem o tom, že by sa Bolt alebo taxi z mesta na Juh dal zohnať za 0,80€-1,00€.