Reakcia na: henko151 #13289:
Myslel som to tak, že L6 by sa vrátila do svojej historickej podoby na trasu Sihoť - stanica - Brnianska - (Priem. park) v prac. dni v intervale v špičke 30 min., sedlo 60 min., víkend 120 min. - avšak ak by cez ten víkend mala vhodne dopĺňať dieru na Sihoť keď nejde L28 a zároveň sa nebyť s L9(zlúčená víkendová 5, 7, 13, 17, 27) mala by tá L6 ísť nepárnu hodinu cca 25 až 30 od SAD čo by ale nebolo k vlaku zo Zámostia ale od vlaku zo stanice na Sihoť. Ďalej všetko o voľných dňoch.
Odchod L6 "50" zo Sihote v párnu hodinu by vykryl dieru L28 a zároveň zo stanice by túto L6 mohli chytiť od vlakov tí, ktorí by nestihli L9. Ale nebola by to medzi nimi vyložene "bitka", boli by 15 min. od seba.
Vznikom L9 by sa odstránil šum piatich liniek a vznikla jedna nosná začínajúca 5:28 z Gen. Svobodu a 5:07 z Istebníckej na Juh a potom až do 19:28 každú hodinu z Juhu. Otázne je či ísť aj 20:28 a 21:28 ako prípoj z OZ Belá z L24 ale 2 min. pred L8 alebo radšej 21:00 a 22:00 ako súčasne doplnené spoje.
Zo stanice nepárnu hodinu 42 a párnu 45 (odskok kvôli rozdielnym príchodom vlakov párnu/nepárnu hodinu a dorovnala by to zachádzka cez Rybáre pri odchode "42" v nepárnu hodinu), ďalej po trase už by boli rovnako a teda pri SAD "09" čo je aj ideálny čas po skončení zmien - 14:09, 18:09. Prvý spoj po tom 5:07 z Istebníckej by bol 6:45 zo stanice. Aj keď, možno aj 5:41 by sa uživil keďže by bol pri SAD o 6:09 (koniec nočných zmien?!).
Zlatovce, Záblatie síce spojenie so stanicou majú, Istebník prímestskými spojmi ale toto by vytvorilo pravidelné spojenie aj na stanicu práve pre novú štvrť Vinohrady. Zároveň na stanici vzniká priestor pre 30 min. bezpečnostnú prestávku vodiča.
henko151
Ak by chodila 9 :27 z Gen. Svobodu, tak z Braneckého by bol odchod :36. Linka 6 odchádza z Hasičskej smer Záblatie v :52, teda boli by dva spoje 16 minút po sebe a následne je 44 minútova diera (tento stav je po Brniansku vlastne aj dnes, keďže v tejto polohe chodí 7/17).
V opačnom smere, by si išiel v polohe linky 7, teda z Brnianskej v :04, čiže z Autobusovej stanice ak dobre rátam by si musel odísť :42, 8 minút pred potenciálnou 6kou. Odchody spojov centrum-Záblatie by v párnu hodinu teda vyzeral :36, :42, :52. Zo Záblatia do centra naopak :49, :57, :07 (opäť 42-minútova diera).
Neviem či si to myslel so zachádzkou až na Záblatie, stred. Ak nie, tak uznávam, že Hanzlíkovská - Hasičská by bol v jednom smere približne 30-minút interval. V opačnom smere by to znamenalo, ale rovnaký odchod naraz so 6 z AS a úsek Brnianska - centrum mesta by si stále mal 2 autobusy 15 minút po sebe a 45 minút dieru.
Áno, bolo by to riešenie, ktoré by si pravdepodobne vyžadovalo pridať najmenej kilometrov, no v riešení, ktoré začne platiť v piatok máš centrum mesta - Záblatie odchody :17 a :52 (takmer 30 minútovka), Záblatie - centrum :07, :32 (opäť takmer 30 minútovka), Zlatovská - Legionárska :04, :37 (takmer 30-minútovka) a taktiež na exponovanom spojení centrum - Laugaricio vzniká približne 30-min. interval (poobede žiaľ naráža na limity 40-min. intervalu na 24).
Ak by sa mala radikálne preorganizovať celá MHD, tak v Záblatí by som videl priestor na celotýždennú obsluhu s 3 a 6.
Ak by si so 6 z AS odchádzal :42, tak v Rybároch si :56, naspäť na stanici si :18. Odchádzaš po príchode Považana zo ZA, vraciaš sa pred odchodom Považana do ZA, v opačnej hodine zase po príchode Tatrana z BA a pred odchodom Tatrana do BA.