Reakcia na: Michal Mazánik #12155:
Vsadím sa, že SAD-ka to navrhla mestu, a ak áno, tak taký dopravca tu nemá čo robiť, ktorý si myslí, že môže autobusy neprispôsobené pre MHD dávať do prevádzky pre MHD! Už pomaly aby sme čakali, že celý vozový park nahradia Karosy, ktoré ako pre MDH sú už zastaralé
nesprispôsobené, ale aj u PAD tieto autobusy sú dosť staré.
A zároveň si myslím, že nebude sa jednať o zálohu ale skôr rovno o nahradenie, keďže reálne načo robia zálohu keď predsa nebol náhodou #01 záložný pre Citelisy? Alebo #66 pre kĺbové autobusy? Využil sa napríklad niekedy #66 v prípade zálohy? Určite nie, hnil vo vozovni roky rokúce.
Kubo 123
A si myslíš že tí fajčiaci muži pôjdu a kúpia ND za svoje a potom opravia čo treba?? Tam je problem úplne v inom, tak tu nekritizuj tých posledných v monterkách, ktorí asi ťažko za to môžu.
To, že nie je vodičov je ich vnútorný problem, mna ako objednávateľa (mesto) toto vôbec nemusí zaujímať.
Ak sa ty dokážeš so svojim nákupným vozítkom otočiť na konečnej neznamená to že tam prejde aj kĺbak. Čas keď jazdil Ikarus je davno preč, a ten mal ešte vzadu takú peknú poznámku “ vozidlo vybočuje 1 m” a prešiel skoro všade. Dnes je mesto prepchaté autami, dokonca sa čuduj ale aj krátky voz ma problem na takých linkách ako 11,4,3,13,6,5,23,28 a len pre arogantných vodičov nákupných vozítok ktorí parkujú ako im to príde vhod.
Keď je záujem od mesta riešiť situáciu prečo povolilo jazdu #66 a ďalším prímestským ktoré pribudnú na cestách?
Dopravca mal nakúpiť NP vozy teraz?? síce potom nevie či opäť bude dopravcom v Tn. To by bol asi nezmysel, toto by nespravil žiaden dopravca a nie tak ešte sadka.
Stále to je problém mesta, to čo si objedná to má. Keď nevykonáva riadnu kontrolu, prípadné sankcie, niet sa čo čudovať ako to tu vyzerá.