Reakcia na: HeroSK #11843:
tak ja ti poviem, že práve moja tetka z Opatovej ma upozornila, že tento ich "vidlybus" nešiel. A do mňa 100 čertov, pretože jednak SADka má jazdiť podľa platného a schváleného CP - tu sa svojvoľne zmenil (nabudúce čo, ráno sa dozvieš že zrušili linku 8? Extrém, ale rovnaká situácia), pričom o zmene nebol ani oznam (keď už psuedoriešenie, aspoň informovať) a moja tetka tam stála 45 min, lebo si myslela, že pôjde ako vždy! Ďakujem pekne.Argument, prečo tam chodí alebo nechodí bus, neobsotjí. Do Opatovej jazdí spoj len každé dve hodiny. Vynechanie akejkoľvek zastávky je diletantizmus na kvadrát, a otázka jazdenia alebo nejazdenia na Potočnú s tým nemá vôbec nič.
Ak dôjde k riadnej a systematickej zmene, môžeme sa baviť, že moja tetka a 3 jej susedy je málo a podobne. Ale. Kým je zastávka v CP, tak ten voz pôjde tam kde má aj keby tam nik nenasadal - jednoducho preto, lebo tam jazdiť má.
K druhej časti: či tam jazdiť alebo nie_ neviem, treba pozrieť dáta. A porovnať ich s obdobnými zastávkami na obdobných okrajových častiach (napr. linka 11 zastávka Dubové, linka 3 zastávky v Istebníku či Zlatovciach, linka 2 Biskupice, námestie a pod.). Treba vyhodnotiť, v súlade s pravidlami a potom rozhodnúť.

PPS: neporovnávaj Zimný štadión - Považská. To je jednak po rovine, jednak na sídlisku, kde stojí voz za každým blokom a jednak tade idú okrem linky 8 všetky sihoťátske linky. To intervalom s Potočnou nemôže byť absolútne porovnateľné.
Ad zastávky: mesto by malo zmapovať, kde je problém; práve vodiči SAD by mohli dať podnet, kde to je dobré a kde nie; neverím, žeby sa to neporiešilo (viď Sihoť IV). A ak nie, stačí sem hodiť foto a ja sa osobne postarám.
MA MHD
Teraz cestujúci musí myslieť na to, že vlastne poobede musí prejsť na námestie, na čo si musí vyhradiť aj dlhší čas, čo zbytočne z pohľadu takéhoto cestujúceho znižuje kvalitu dopravnej obsluhy. Medzera 4 hodiny v odchodoch je podľa mňa v krajskom meste, ak sa chceme baviť o atraktívnej MHD nemysliteľná (s výnimkou oblastí ako LOT, alebo VOP, samozrejme).
So Sihoťou by som to úplne neporovnával, tam nedošlo k zmene rsp. narušeniu intervalu. Zrovna ak by cestujúci spoj nestihol, onedlho mu pôjde ďalší.
Posledným dôvodom je prístup dopravcu a mesta k MHD. Nejde ani tak o samotný spoj, na ktorý by tam možno reálne ani nikto nenastúpil, ale o to, že nikomu nerobí problém narušiť pravidelný interval a cestujúcich o tom nijako neinformovať. Minimálne výrazný oznam na zastávke mal byť samozrejmosť. Jediným správnym riešením ale podľa mňa je úprava obehov vozidiel. Alebo sa chceme začať podobať na prímestskú dopravu s jej "náhodnými odchodmi"?