Reakcia na: kvorka #11754:
Wow, to som tiež nevedel, že v Rimavskej Sobote tiež majú takú peknú stanicu, ale to je asi hlavne preto, lebo to patrí pod Lučenec ak typujem správne, keďže som tú stanicu našiel jej fotky na stránke ČSAD Lučenec. A budova v RS mi prišla dosť podobná tej v LC.No hej v BB je jedine nanič to, že ak prestupuješ na vlak potrebuješ viac času, keďže je to pomerne ďaleko. A ten názov ako to pomenovali
to sa dosť rozoberalo, že aký debil dal taký názov 
Inak akože fakt si myslím, že minimálne by sme mohli mať také niečo ako v LC či RV, len ono asi možno by len tie nástupištia boli reálne, budovu by nemali asi kde zmestiť, ale celkovo neviem či sa mi to zdá, alebo je to pravda, ale v TN máme bohužiaľ celkovo malý priestor autobusovej stanice

Zaujímavé ale najviac bude, teda aspoň pre mňa, ako to dopadne s novou autobusovou stanicou v Bratislave, dostavanie je tuším 2021 ale teraz nie som si istý, zároveň stále tomu nedokážem uveriť, a nejako vidím to, že to bude trvať dlhšie alebo možno sa to zasekne niekde a naozaj ostane náhradná autobusová stanica
Ale ak sa to dokončí tak to fakt ak bude tak ako to prezentujú na obrázku tak to bude naozaj top stanica na celkom Slovensku.Ešte by to, ale chcelo urobiť nanovo aj železničnú stanicu, lebo to je hanba, hlavné mesto a taká stanica, ktorá je odpad, normálne keď som prvýkrát videl stanicu v Prahe som odpadol, som si myslel, že sú na tom zle ako my, ale prd, oni vidieť, že sa snažia a ten vstup do hlavného mesta danej republiky nejako vyzerá, nie ako u nás na SK, smiešne, že tie lepšie stanice sú v iných mestách, ale v tom hlavnom nie, a zároveň nehovorím o Žiline čo je prestupné miesto do Českej republiky to je tiež na hanbu tá stanica
(to už som trochu odbočil od témy, ale je to smutné ako to naozaj je)
kvorka
- zabezpečiť obnovu vozového parku (je mi fuk či to bude SAD alebo dakto iný, koncept musí byť rovnaký)
- stanoviť štandardy nových vozidiel
- rekonštruovať zastávky
- na spoločných úsekoch MHD a PAL integráciu podporiť aj tak, že by na tabuliach PAL svietilo okrem cieľa aj konečné trojčíslo, čo by značilo, že na území mesta je MHD (súčasný stav je len také polovičaté riešenie, určite by si mesto a TSK mali tieto veci odkonzultovať, veď ide o verejné financie) - napr. linka Zamarovce by mala 401, linka Hrabovka 404, linka Soblahov 413 atď.
Moje osobné postrehy čisto v prospech MHD:
- dobudovať komunikáciu medzi OC Laugaricio na 4 pruhy a spojovaciu cestu k sídlisku Juh, aj keď toto je vecou TSK keďže ide o cestu II.triedy, ale mesto musí tlačiť (a potom linky 13 a 27 zlúčiť do jednej) - znížia sa meškania 24 a 25
- navýšiť obsluhu Juhu I v "a" na 20 min interval medzi 05:00 a 20:00 (či už spojmi linky 11, možno len po stanicu, alebo linky 4 po Sihoť)
- zabezpečiť obsluhu Juhu III v "x" až do 21:30
- linku 23 predĺžiť k TMM a zlepšiť obsluhu Pod Sokolice (linka 23 by mohla premávať polokružne tak, že zo ŽST by šla okolo Meriny k výstavisku TMM a zastavovala by na 2 zastávkach v danej lokalite (do budúcna jej predĺženie v zmysle ÚPN s ohľadom na plánovanú výstavbu ku Kubrej)
Z Juhu II chodia linky pravidelne každých 15 min aj v "a" (1,8,22,17), do toho ešte 25
Z Juhu I by mali chodiť každých 20 min v "a" (11,4,11)
Z Juhu III v "a" spoj raz do hodiny medzi 05:00 a 21:00
ideálne by bolo, aby linky 1/22,11 a 23/28 chodili tak, aby nešli v jeden čas, ale v rozlžení, aby z Juhu na stanicu vždy niečo išlo aspoň každých 15 min.
Ak by sa zokruhoval Juh II a III ako plánuje ÚPN, potom by sa zrušila linka 23, linka 1/22 by jazdila polokružne jedným smerom a linka 8/28 opačným. Priestor je, ale treba vôľu. Vo finále by koncepcia zostala tradičná, ale s vylepšeniami súčasných intervalov a Juh III aj Juh II by na tom boli oveľa lepšie aj pri zrušení linky 23, ktoré spoje by sa mohli použiť práve na Juh I.