Reakcia na: S499.1023 #11610:
no práve tá vojenská do Kubrej, v zmysle ÚPN a rozvoji lokality medzi Výstaviskom TMM a Kubrou je plánovaný aj rozvoj MHD, takže asi preto. Na ZSSK nenechávajme nič, vzhľadom na frekvenciu na trati 143 by sa ako MHD dala využiť, po Tesco resp. do Turnej (žst Turná je v katastri TN). Otázne je, odkiaľ a hlavne, že bez sídliska Juh je potenciál na električku bezvýznamný. Ale do budúcnosti uvažovať treba, aj výhľad ÚPN do 2030 s tým počíta, takže to treba brať pozitívne.Hoci na stranu druhú, jestvujúci stav asi mocišpánov moc netrápi, obnova vozového parku v nedohľadne, rekošntrukcie zastávok detto, hlavne že parking vynáša.
draxter
- všade kde sa robí pravidelný takt a zahustenie záujem o VHD stúpa, takže dúfam, že mesto si uvedomí potrebu dofinancovania výkonov a nastolenia nevyhnutnej potreby obnovy vozového parku (bez ohľadu na dopravcu), pričom ak najpálčivejšie by som videl:
- potreba doplniť takt na Juhu I (najmä v "a") a III (popoludní a večer)
- zohľadniť ponúkanú kapacitu liniek 1, 8, 11 a 24 a optimálnejšie nasadiť veľkokapacitné vozidlá s tým, že konečne by ich jazdilo všetkých 5, ktoré sú k dispozícii. Cez prázdniny bola linka 24 ráno utrpenie v sóle, linky 11 a 24 bývajú často "plnky". Linky 1 a 8 zase možno v sedle vidieť plné, keď kĺbové vozy väčšinou nejazdia a pritom by na nich mali využitie.