Reply on: capaCity #11614:
Aký rozdiel? Ten, že by to bolo rýchlejšie, nehovorím, že naftové vlaky sú pomalé, ale čo to riešiť, keď na celej trati je taká rýchlosť kvôli tomu, že väčšina železničných priecestí nie je zabezpečených a tým pádom musia ísť tam vlaky pomaly a aj samé zákruty sú.Mne to príde ako nemenný stav, koľké roky sa nič na tej trati nedeje, stačilo mi vidieť v starom cestovnom poriadku ako v minulosti chodili tam vlaky o niečo lepšie, chápem, že je možno slabý dopyt ale ten interval je hrozný a fakt je pre niekoho lepšie využiť ten autobus a je to rýchlejšie.
Vlastne teoreticky on je tam asi možný len hodinový interval maximálne, možno ani to nie, keďže to je jednokoľajová trať.
draxter
- všade kde sa robí pravidelný takt a zahustenie záujem o VHD stúpa, takže dúfam, že mesto si uvedomí potrebu dofinancovania výkonov a nastolenia nevyhnutnej potreby obnovy vozového parku (bez ohľadu na dopravcu), pričom ak najpálčivejšie by som videl:
- potreba doplniť takt na Juhu I (najmä v "a") a III (popoludní a večer)
- zohľadniť ponúkanú kapacitu liniek 1, 8, 11 a 24 a optimálnejšie nasadiť veľkokapacitné vozidlá s tým, že konečne by ich jazdilo všetkých 5, ktoré sú k dispozícii. Cez prázdniny bola linka 24 ráno utrpenie v sóle, linky 11 a 24 bývajú často "plnky". Linky 1 a 8 zase možno v sedle vidieť plné, keď kĺbové vozy väčšinou nejazdia a pritom by na nich mali využitie.