Reply on: capaCity #11614:
Aký rozdiel? Ten, že by to bolo rýchlejšie, nehovorím, že naftové vlaky sú pomalé, ale čo to riešiť, keď na celej trati je taká rýchlosť kvôli tomu, že väčšina železničných priecestí nie je zabezpečených a tým pádom musia ísť tam vlaky pomaly a aj samé zákruty sú.Mne to príde ako nemenný stav, koľké roky sa nič na tej trati nedeje, stačilo mi vidieť v starom cestovnom poriadku ako v minulosti chodili tam vlaky o niečo lepšie, chápem, že je možno slabý dopyt ale ten interval je hrozný a fakt je pre niekoho lepšie využiť ten autobus a je to rýchlejšie.
Vlastne teoreticky on je tam asi možný len hodinový interval maximálne, možno ani to nie, keďže to je jednokoľajová trať.
syko
Vôbec by som sa nečudoval, ak by by sa na architektonickom riešení Laugarícia podieľali aj ľudia, pre ktorých je MHD len socka - lacné dopravné riešenie pre upratovačky, SBS a podobné nízko platené pozície v Laugaríciu. Nasvedčuje tomu práve lokalita, napojenie na chodníky a aj samotné riešenie verejnej dopravy v rámci lokality (čiže primárne parkovisko a až sekundárne zastávky a otáčanie autobusov; nehovoriac o úplnom ignorovaní prímestskej dopravy na hlavnej ceste II/507).
Naproti tomu prevádzkovateľ MAXu zjavne viac dbal na lokalitu, ktorá je lepšie napojená na mesto.
Takže každý má to, čo chcel a za čo zaplatil.