Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: irizar #11602:
wau, dáš mi ju k dispozícii aj pre zverejnenie v rámci nejakého fotoupdate?
Reply on: peter45 #11600:
Sihoť IV > 21:02 Autobus 8
Legionárska 21:16 - > 21:20 Autobus 17
Priemyselný park 21:34

v nedeľu mi tam spoj nenašlo...
zdravim. vedel mi niekto povedat ci existuje spoj zo Sihote/stanice do priemyselneho parku na nočnu zmenu??? pozeram cestovne poriadku a som z nich ..... napr. č.6 chodá zo stanice kazdy den 21:35 čo je idealny cas,ale podla casov na zastavkach neobsluhuje priemyselny park...? je moznost vystupit napr. na VOD-EKO ,ale tam ma prichod 21:44 co je bez sance stihnut, jedine ist skorsim spojom ktory tam je zas prehnane skoro 20:54... jedine akotak vhodne riesenie som nasiel dostat sa napr. spojmi 8,24 napr. pri Gymnazium, cca 21:10, s tým že z Braneckého ide spoj č.17 priamo po priemyselny park, ale len v tyzdni, ciže v nedelu je len ta prva moznost... ved tam chodi autobusom xx ludi, a je problem spravit normalne spojenie? alebo mi nieco unika? dakujem !
Reply on: Jacob #11598:
Laugarício nie je len o politike mesta voči MHD, ale aj o politike prevádzkovateľa Laugarícia (a ostatných prevádzok v lokalite) voči MHD.

Vôbec by som sa nečudoval, ak by by sa na architektonickom riešení Laugarícia podieľali aj ľudia, pre ktorých je MHD len socka - lacné dopravné riešenie pre upratovačky, SBS a podobné nízko platené pozície v Laugaríciu. Nasvedčuje tomu práve lokalita, napojenie na chodníky a aj samotné riešenie verejnej dopravy v rámci lokality (čiže primárne parkovisko a až sekundárne zastávky a otáčanie autobusov; nehovoriac o úplnom ignorovaní prímestskej dopravy na hlavnej ceste II/507).

Naproti tomu prevádzkovateľ MAXu zjavne viac dbal na lokalitu, ktorá je lepšie napojená na mesto.

Takže každý má to, čo chcel a za čo zaplatil.
Reply on: draxter #11597:
Keď sa mesto spamätá, to mi pripomína čo mi prišlo, že aké má ciele Rybníček ak by vyhral voľby tam tuším bolo niečo aj ohľadom MHD, ale to sú čisté reči pravdepodobne, keďže nič sa doteraz poriadne nedeje a ani sa nebude, SAD-ka stále len hovorí, že mesto musí mať záujem, čo nemá.
Ale už by sa malo niečo začať robiť, MHD je tu u nás využívaná, aj by bola viac, lenže aj keby niekto dajme tomu chcel chodiť do roboty autobusom, tak je otázne či mu pôjdu dobré spoje, zároveň do Laugarícia je to hrôza, ten interval do najväčšieho nákupného strediska v Trenčíne je proste hrozný, aj do Maxu je lepší, dokonca do Maxu sa dá pešo dostať čo do Lauga nie 😞

Tiež objednali iba jeden autobus, chápem, že to je náhrada za zhoretý, ale, že im neprišlo trápne jeden objednávať, zároveň ako keby sa zrútila celá MHD kvôli jednému zhorenému autobusu mi príde, lebo často chodí tá prímestská Karosa, čomu nechápem, keďže určite sú aj iné zálohové autobusy, ako včera ževraj sa pokazila B952 a dobre išiel #01 ale dnes? Išla práve tá Karosa.
Normálne by som, ale zakázal opravovať tie B952, však načo? Aj tak sa kazia stále, a proste vieme, že to už nie sú autobusy vhodné pre dnešnú dobu. Ale aj tak budú vrážať do nich peniaze 😕
http://www.dnoviny.cz/verejna-doprava/kladensky-dopravce-vypsal-tendr-na-nakup-25-autobusu-na-plyn
- všade kde sa robí pravidelný takt a zahustenie záujem o VHD stúpa, takže dúfam, že mesto si uvedomí potrebu dofinancovania výkonov a nastolenia nevyhnutnej potreby obnovy vozového parku (bez ohľadu na dopravcu), pričom ak najpálčivejšie by som videl:
- potreba doplniť takt na Juhu I (najmä v "a") a III (popoludní a večer)
- zohľadniť ponúkanú kapacitu liniek 1, 8, 11 a 24 a optimálnejšie nasadiť veľkokapacitné vozidlá s tým, že konečne by ich jazdilo všetkých 5, ktoré sú k dispozícii. Cez prázdniny bola linka 24 ráno utrpenie v sóle, linky 11 a 24 bývajú často "plnky". Linky 1 a 8 zase možno v sedle vidieť plné, keď kĺbové vozy väčšinou nejazdia a pritom by na nich mali využitie.
Reply on: draxter #11592:
aha v tom pripade uz chapem dakujem
Reply on: Richard Ščepko #11594:
No hrôza je tá zastávka, najhoršie je, že nič sa s ňou nerobí.
Inak zaujímalo by ma načo, bolo dobré robiť tie pasy s nápisom BUS v priestore kde prichádza na zastávku autobus, keď tie pásy nie sú pravidelne v niekoľkomesačnom intervale obnovované?
Odkedy sa prvýkrát robili tak iba asi raz sa obnovovali, a pozerám, že na zastávke Nemocnica podľa fotky, už nápis aj s čiarami je úplne zmazaný, chápem, že tam sa to už nedá spraviť tak aby to bolo kvalitné, lebo povrch vozovky je tankodrom, ale aj tak sú zastávky kde je cesta úplne v poriadku.
Zároveň nehovorím radšej o zastávke Trenčín,,Električná ul.OÚNZ v smere na Tesco, síce je to zastávka pre prímestské autobusy, ale je tiež v hroznom stave, denne tam jazdí veľa autobusov a aj tak vyzerá. A ak sa nemýlim doteraz tam je označník pre MHD, ktorý tam je odkedy tam jazdila MHD, možno už tam nie je, možno hovorím blbosť, už som tam dlhšiu dobu nebol, ale ak už tam nie je tak sa ospravedlňujem za zlú informáciu.
Reply on: Richard Ščepko #11593:
(príloha)
Reply on: HeroSK #11591:
túto: https://www.google.sk/maps/@48.8986111,18.0686394,3a,75y,126.81h,87.11t/data=!3m6!1e1!3m4!1saGBxqcTfhC843GYJpSt4AA!2e0!7i13312!8i6656

Teraz tam parkujú autá, ale keď sa stavala Sihoť III, počítalo sa hneď s MHD a obojsmerne sa tam urobila nika na zastávku.

Inak vrchol nekoncepčnosti práce súčasného vedenia mesta: opravuje sa ul. gen. Svobodu a zastávky Pod Juhom nedostanú ani kasselský obrubník a ani betónový povrch. Tomu sa fakt povie Zbohom aj s batohom. Hlavne tu niekto bude drístať o tom, čo sa robí - lenže polovičato (ako vždy) a MHD je na pokraji záujmu (videli sme to pri predlžovaní zmluvy MHD či dokonca nezáujme riešiť Citelis 18M alebo náhrada zhoreného Crossu a vozového parku ako takého).

PS: zastávka nemocnica ako tankodrom, nehodná nielen 21. storočia ale ani 20. Zastávka gymnázium radšej pomlčím....
Reply on: draxter #11590:
aku niku na Zilinskej ?
Reply on: MA MHD #11589:
a ja že obnovia tú nikdy nepoužívanú niku na Žilinskej...
Časť Hodžovej ulice bude dočasne uzavretá
16. 9. 2018

Upozorňujeme, že od 20. septembra (štvrtok) do 23. septembra (nedeľa) 2018 bude úplne uzavretá časť Hodžovej ulice. V úseku od križovatky Hodžova – ul. M. Turkovej po kruhový objazd na Opatovskej ulici budú asfaltovať cestu.

V spomenutom časovom rozmedzí nebudú po Hodžovej ulici premávať autobusy MHD a obsluhovať zastávky Hodžova, ZŠ a Hodžova, kotolňa v oboch smeroch. Zastávka MHD, Žilinská (v smere do centra) bude dočasne presunutá priamo na Žilinskú ulicu, do blízkosti polopodzemných kontajnerov.

Zdroj: https://trencin.sk/aktuality/vodici-pozor-na-obmedzenia-pocas-asfaltovania-na-hodzovej-ulici/
Vie niekto, kde sa dá nájsť zoznam kandidátov do volieb? Chcem sa ich spýtať na ich plány s trenčianskou MHD, dopravou a tak... Ja nanešťastie nekandidujem.
Reply on: Jojo-DA #11584:
A zase také veľké množstvo ľudí tam nenastupuje, niekedy ani nikto, zase dva dni to prežijú, stále nič ako keby to malo byť počas celej opravy komunikácie.
Reply on: draxter #11585:
prípadne Soblahovský autobus od MHT/Leoni.
Reply on: Jojo-DA #11584:
tie 2 dni to inak nejde, veď sa asfaltuje cesta, takže vnímam to ako úplne logické obmedzenie. Komu je ďaleko, nech ide na Soblahovskú k Lidlu na linku 8, alebo na stanicu na 28.
Reply on: MA MHD #11583:
Takže keď ľudia budú chcieť nastúpiť pod Juhom napr. na linku č. 1 musia ísť na Mateja Bela alebo až na Inoveckú. ? Zdá sa mi to jedinému že je to celkom veľký kus?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.