Reakcia na: PtrkHrnk #11432:
Ak nejakú poznáte, sem s ňou. Ja o nej neviem. Mne sa nepodarilo presadiť nejaký štandard ako by mali zastávky MHD vyzerať. A to sme ho tvorili viacerí aj z iMHD/tn. Komisia pre investície a dopravu návrh jednohlasne schválila, odporučila sa ňou zaoberať, ale na meste sa tým už nikto nezaoberal... Podobne dopadli aj mapy v prístreškoch. Ja viem, nie je to úplne koncepcia, ale ani čiastkové veci sa často nedaria. Jediný úspech tohto roku považujem kasseláky na JUHu. Lebo ani s tým sa nepočítalo. Stačil im "sexi" nový asfalt. Na zaplakanie. Ale nechcel som tu vyplakávať, ospravedlňujem sa.
. Každopádne čakám na oficiálne vyjadrenie a stanovisko, prečo nám predkladali 3 varianty vozidiel s orientačnou cenou (elektrika, hybrid, diesel). Všetko Urbanway. A zrazu je v zmluve Crossway.
Išiel som s ňou na linke 4, odchod 13:34 z Legionárskej smer Juh. Treba pochváliť, že označovač bol aj pri druhých dverách a mala aj funkčný transparent vpredu a vzadu.
Richard Ščepko
"Touto cestou si Vás dovoľujeme informovať o plánovanom uzatvorení dodatku č. 17 k Zmluve o spolupráci pri zabezpečovaní dopravy a o výkone vo verejnom záujme v mestskej autobusovej doprave na území mesta Trenčín a v súvisiacich oblastiach (ďalej len „Zmluva“) uzatvorenej so spoločnosťou Slovenská autobusová doprava Trenčín, akciová spoločnosť (ďalej len „Dopravca“).
Uzatvorenie tohto dodatku je výsledkom postupu podľa ustanovenia časti B čl. VI bod 8 Zmluvy (doplnené dodatkom č. 12 schváleným MSZ dňa 10.05.2017), podľa ktorého v prípade, ak predpokladaná cena strednodobej opravy presiahne 20.000,- € má mesto možnosť požadovať od Dopravcu do 15 dní odo dňa oznámenia ceny opravy predloženie iných alternatívnych možností riešenia tejto situácie, najmä kúpa nového autobusu, kúpa ojazdeného autobusu, operatívny leasing a pod. a k takto predloženým alternatívnym riešeniam je povinné vyjadriť sa a zvoliť spôsob riešenia do 15 pracovných dní.
Nakoľko dňa 27.09.2017 došlo k poistnej udalosti – zhoreniu autobusu typu Crossway LE, EČV TN 343 DA a poisťovňa Dopravcu túto udalosť vyhodnotila ako totálnu škodu, kedy je nerentabilné akokoľvek vozidlo opraviť, okrem nákladov na opravu Dopravca predložil mestu Trenčín aj návrhy alternatívnych riešení tejto situácie, ku ktorým bolo mesto Trenčín v zmysle Zmluvy povinné zaujať stanovisko do 15 pracovných dní, inak by Dopravca pristúpil k oprave. Na základe prerokovania predložených možností riešenia vo Finančnej a majetkovej komisii, bolo Dopravcovi podaním zo dňa 04.05.2018 oznámené, že mesto má záujem riešiť vzniknutú situáciu kúpou nového autobusu. Zároveň s ohľadom na skutočnosť, že v čase ukončenia Zmluvy uplynutím dohodnutej doby (31.08.2022) bude tento autobus jeden z najnovších, Finančná a majetková komisia odporučila do dodatku, ktorým budú riešené podmienky financovania zapracovať aj povinnosť dopravcu odpredať mestu tento autobus za cenu zostatkovej účtovnej hodnoty.
Náklady na kúpu nového autobusu budú zohľadnené v ekonomicky oprávnených nákladoch hradených Dopravcovi, t.j. mesto tieto bude uhrádzať postupne až do ukončenia Zmluvy."
Dodatok č. 17