Reakcia na: syko #10983:
Áno, toto je naozaj potešujúca informácia. Celá spoločnosť SIRS je podľa môjho názoru obrovské riziko (nie len po skúsenostiach v Žiline). Veľmi som zvedavý na alternatívne možnosti. Od megalomanských až po triezve a hlavne funkčné (v kontexte aj budúceho integrovaného dopravného uzla). Stále snívam o podobných princípoch ako napr. v meste Aarau, kde je podobná blízkosť železnice a autobusovej stanice. Architektúra prestrešenia je už len pridanou hodnotou... Ak si v ničom môžeme brať príklad od Švajčiarov, tak je to rozhodne doprava. http://arch2o.com/wp-content/uploads/2014/09/Arch2o-Bushofdach-Aarau-Bus-Terminal-and-Train-Station-Vehovar-Jauslin-Architektur-3.jpg
@Vlado54: Pôjdem sa tam tento víkend pozrieť a prejdem si tie vzdialenosti (aj s kočíkom). Lebo sa priznám, že si to takto neviem celkom presne predstaviť (nechodievam často touto lokalitou).
Jacob
Ale povedzme si doterajšia autobusová stanica je odpad, keď niekto sa napríklad aj ponáhľa na autobus nemá šancu ani len vyhľadať na ktoré nástupište má ísť keďže čísla nástupíšť na označníkoch sú miniatúrne.
Stav tejto autobusovej stanice je taký, že by potrebovala prerábku, keby aj bola minimálna s tým, že by bol nový chodník na nástupištiach a s tým aj pokrytie prístreškom celého nástupišťa a lepšie označníky, a oprava ciest pri nástupištiach by bola hneď lepšia.
Inak pre porovnanie autobusová stanica mesta Trenčín: http://static.panoramio.com/photos/original/95858954.jpg a autobusová stanica mesta Bánovce nad Bebravou: http://www.sadpd.sk/sad/skuska2/image/DSC08967-1.jpg, menšie mesto ako je Trenčín má dokonca lepšiu stanicu ako naše veľké mesto. Aj keby bolo v takejto skromnej podobe tak stále by bolo lepšie ako doterajšie.
Ale nádeje si nejako asi nerobím keďže doteraz sa nič nerobilo ani nebude, to isté železničná stanica, ta je tiež v hroznom stave, ale to vlastne všetky stanice na slovensku aj v Bratislave kde by mala byť najlepšia je asi najhoršia
?